Dzbanek do kawy herbaty

1. Data: 2009-01-23 21:45:11

Temat: Dzbanek do kawy herbaty
Od: rrrrrrrrrrr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem czy ta grupa zajmuje się takimi duperelami ale zapytać zawsze
można.
Wyrzuciłem właśnie do śmieci kolejny rozbity szklany dzbanek
taki jakiego używa się do parzenia kawy czy herbaty do śniadania.
Albo nie wytrzymują nacisku stalowej taśmy na "szyjce" czy przechylaniu
pełnego dzbanka, albo pękają przy byle stuknięciu na ociekaczu,
ostatni pękł przy zalewaniu go wrzątkiem.
Obchodzę się z nimi ostrożnie jak z każdym szkłem ani nie podgrzewam na
żadnych płytach.
Może jest jakiś producent tego typu naczyń zrobiony z dobrze wygrzanego
szkła i bezpiecznym mocowaniu rączki.
Wolę dopłacić drożej przy zakupie następnego i poużywać go trochę dłużej.
Pozdrawiam
Romek

2. Data: 2009-01-23 23:51:20

Temat: Re: Dzbanek do kawy herbaty
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 22:45, rrrrrrrrrrr <r...@...com> wrote:
> [...]
> szkła i bezpiecznym mocowaniu rączki.
> Wolę dopłacić drożej przy zakupie następnego i poużywać go trochę dłużej.

Następne wygotuj w wodzie z solą. Albo kup metalowy termos - dzbanek
odporny a i dłużej napój będzie gorący.

3. Data: 2009-01-24 10:01:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2009 15:51:20 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Następne wygotuj w wodzie z solą. Albo kup metalowy termos - dzbanek
> odporny a i dłużej napój będzie gorący.

Mam ten sam problem, co wątkodawca, ale metalowego dzbanka nie kupie, bo
nie widać bursztynowego blasku herbaty, a bez tego mi nie smakuje.
A gotowanie w wodzie z solą szkła żaroodpornego raczej niczego tu nie
zmieni.

4. Data: 2009-01-24 10:55:27

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> nie widać bursztynowego blasku herbaty, a bez tego mi nie smakuje.
> A gotowanie w wodzie z solą szkła żaroodpornego raczej niczego tu nie

To juz nazwalbym fanaberia :) Ja uzywam dzbanka "fajansowego" - dluzej
utrzymuje cieplo i jest cholernie odporny na uderzenia.

W.

5. Data: 2009-01-24 11:31:29

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rrrrrrrrrrr pisze:
> [...]
> szkła i bezpiecznym mocowaniu rączki.
> Wolę dopłacić drożej przy zakupie następnego i poużywać go trochę dłużej.

Chodzi Ci może o coś takiego
http://www.poch.com.pl/katalog-produktow/szklo/simax
_4.pdf strona 10, na
dole.
I nie sugeruj się nazwą :-) Na pewno wykonany z dobrego szkła, za 88 zł
netto dostajesz 4 sztuki.
Więcej szczegółów znajdziesz tu:
http://www.poch.com.pl/katalog-produktow,2,0

AW

6. Data: 2009-01-24 11:33:50

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AW pisze:

> I nie sugeruj się nazwą :-) Na pewno wykonany z dobrego szkła, za 88 zł
> netto dostajesz 4 sztuki.

O, przepraszam to jest cena jednostkowa.

AW

7. Data: 2009-01-24 12:27:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 11:55:27 +0100, Wojciech Skrzypinski napisał(a):

> To juz nazwalbym fanaberia :)

To się nazywa "wzrokowiec" :-)

8. Data: 2009-01-24 12:48:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> Pozdrawiam

> [...]
> nie widać bursztynowego blasku herbaty, a bez tego mi nie smakuje.
> A gotowanie w wodzie z solą szkła żaroodpornego raczej niczego tu nie

Mieliśmy dwulitrowy dzbanek z Arcorocu, niedawno nie wytrzymał upadku.
Maruda winna...

9. Data: 2009-01-24 13:00:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 13:48:37 +0100, Panslavista napisał(a):

> Mieliśmy dwulitrowy dzbanek z Arcorocu, niedawno nie wytrzymał upadku.
> Maruda winna...

Jak zwykle :->
A Ty byś chciał, żeby się szkło odbijało od podłogi jak piłka. Nie żony,
lecz Twoja wina, bo nie wymyśliłes takiego szkła :->

10. Data: 2009-01-24 13:10:54

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 12:31:29 +0100, AW napisał(a):

> Chodzi Ci może o coś takiego
> http://www.poch.com.pl/katalog-produktow/szklo/simax
_4.pdf strona 10, na
> dole.
> I nie sugeruj się nazwą :-)

Wzrokowcowi z nadmiarem wyobraźni nie będzie smakować herbata z tego ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Tapety - co z nimi zrobic?
Jak przyciac wykladzine rowno do scian?
Wyprosiłem panów "fachowców" i co dalej?
AQUA comfort - TERMET
bojler i CO