Dżem z imbirem

1. Data: 2012-11-21 08:00:55

Temat: Dżem z imbirem
Od: "salonowiec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie czy i gdzie można kupić angielski dżem z pomarańczy, cytryny i
imbiru? Oryginalnie nazywał się "Orange, lemon & ginger marmalade", był
kiedyś w Lidlu.

2. Data: 2012-11-21 10:58:54

Temat: Re: Dżem z imbirem
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.11.2012 09:00, schrieb salonowiec:
> Czy ktoś wie czy i gdzie można kupić angielski dżem z pomarańczy,
> cytryny i imbiru? Oryginalnie nazywał się "Orange, lemon & ginger
> marmalade", był kiedyś w Lidlu.

Patrzyłeś w Realu?

Waldek

3. Data: 2012-12-11 10:17:11

Od: "salonowiec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał w wiadomości grup

> [...]
> Czy ktoś wie czy i gdzie można kupić angielski dżem z pomarańczy,
> cytryny i imbiru? Oryginalnie nazywał się "Orange, lemon & ginger

Zajrzę, dzięki. Trochę późno się ocknąłem ale nie wiedziałem jak się dobrać
do grup dyskusyjnych...

ostatnia dynia - placek keksowy z dyni
Wysoki cholesterol? - mam nadzieję, że mamy :-)
Sos pieprzowy
Jaja kurze
gdzie jest PANSLAVISTA ?