Działalność gospodarcza

1. Data: 2007-08-30 08:32:58

Temat: Działalność gospodarcza
Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie.

Zastanawiam się, czy wśród grupowiczów jest osoba, która założyła,
prowadzi działalność gospodarczą. Czy korzystała z dodatkowych środków
z budżetu/PFRON dla osób z niepełnosprawnością rozpoczynających
działalność gosp lub innych instytuacji (inkubator itp)? Czy były
jakieś problemy?

Zastanawiam się, czy nie rozpocząć pracy na własny rachunek :-) będę
wdzięczna za informacje.

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2007-08-30 09:08:41

Temat: Re: Działalność gospodarcza
Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

To chyba, ja. Nie ma zadnych problemow - patrz na cel a wszystko inne to
tylko etapy.

pozdr.
Arek

3. Data: 2007-08-30 13:00:37

Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 11:08, a...@o...pl (Studio1) wrote:
> To chyba, ja. Nie ma zadnych problemow - patrz na cel a wszystko inne to
> tylko etapy.
>
> pozdr.
> Arek

Witam.

Czy składałeś jakiś wniosek ? Biznes Plan?
Gdzie można się ubiegać o dotacje - przez Urząd Pracy czy PFRON?

Będę dzięczna za informacje :-)
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

4. Data: 2007-08-31 05:28:36

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Tak, skladalem biznesplan (raczej taka rubryka we wniosku byla), musialem
przej kurs jak prowadzic firme, duzo papierkow, 3 zyrantow, wzialem 50.000 i
spracilem polowe - reszta zostala umozona. Wypelniaj zalecenia Urzedu Pracy
i tyle. Jak bedziesz to sumiennie robic - reszta to formalnosci zwykle.

pozdr.
Arek

5. Data: 2007-08-31 07:57:05

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.08.2007 10:32, użytkowniczka/użytkownik Agnieszka
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> [...]
> jakieś problemy?
>
> Zastanawiam się, czy nie rozpocząć pracy na własny rachunek :-) będę

Ja jestem taką osobą, le to było dawno temu, 12 lat temu, wtedy
pieniędzmi rozdzielał w imieniu PFRON WOZIRON ( Wojewódzki Ośrodek
Zatrudnienia i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ) - przyznano mi
wtedy chyba na dzisiejsze 12 000 zł :-)
Wtedy musiałem być
- zarejestrowany jako bezrobotny ( dziś chyba też 0 - wg mnie jest to
najgłupszy przepis pod słońcem
dodatkowo miałem ubaw bo w Urzędzie pracy w programie komputerowym nie
było zawodu "informatyk" :-D.

Od tej pory nie korzystam bo nie mam żadnego praw do żadnych dotacji anu
ulg, jedyne co to d 2000 roku nie płacę pełnych składek ZUS, a te od
1995 rok z około 175 zł wzrosły do ponad 800 zł ( tanie państwo ;P ),
dodatkowo straciłem VAT na paliwo, straciłem delegację.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

6. Data: 2007-08-31 07:58:19

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.08.2007 07:28, użytkowniczka/użytkownik Studio1 napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> wzialem 50.000 i spracilem polowe - reszta zostala umozona. Wypelniaj
> zalecenia Urzedu Pracy i tyle. Jak bedziesz to sumiennie robic - reszta

Arku - mamy podobne życiorysy, w którym roku zacząłeś działalność ??

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2007-08-31 10:58:09

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:
> Arku - mamy podobne życiorysy, w którym roku zacząłeś działalność ??

Kiedys zaczalem chyba z 12 lat temu ale zamknalem firme po dwoch latach, a
teraz z dotacja PUP to bedzie z 5-6 lat jakos. (odpukac idzie mi co raz
lepiej). Wiesz gdyby nie firma pewnie na wiele rzeczy by mnie bylo nie
stac - ostatnio wydaje majatek na leczenie i dzieki Bogu nie dotykaja mnie
te strajki konowalow co potrafia tylko krzyczec daj! Potrzebuje to ide
prywatnie i mam w nosie - ja place ja wymagam, a niech by kurtka pesla nie
wypisal na recepcie to by tylko moja kase powachal :-)

pozdr.
Arek - dorobkiewicz :-)

wyższy zasilek pielegnacyjny od 460 zł do 1160 zł.
W niektórych krajach dbają o niepełnosprawnych ;)
wózek elektryczny
Aktualizacja poradnika Twoje Prawa na spes.org.pl
Jeśli chcecie naprawdę się POŚMiAĆ, to niżej linki