Re: Działalność gospodarcza

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Działalność gospodarcza
Date: Fri, 31 Aug 2007 09:57:05 +0200

Dnia 30.08.2007 10:32, użytkowniczka/użytkownik Agnieszka
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> Witam Was serdecznie.
>
> Zastanawiam się, czy wśród grupowiczów jest osoba, która założyła,
> prowadzi działalność gospodarczą. Czy korzystała z dodatkowych środków
> z budżetu/PFRON dla osób z niepełnosprawnością rozpoczynających
> działalność gosp lub innych instytuacji (inkubator itp)? Czy były
> jakieś problemy?
>
> Zastanawiam się, czy nie rozpocząć pracy na własny rachunek :-) będę
> wdzięczna za informacje.

Ja jestem taką osobą, le to było dawno temu, 12 lat temu, wtedy
pieniędzmi rozdzielał w imieniu PFRON WOZIRON ( Wojewódzki Ośrodek
Zatrudnienia i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ) - przyznano mi
wtedy chyba na dzisiejsze 12 000 zł :-)
Wtedy musiałem być
- zarejestrowany jako bezrobotny ( dziś chyba też 0 - wg mnie jest to
najgłupszy przepis pod słońcem
dodatkowo miałem ubaw bo w Urzędzie pracy w programie komputerowym nie
było zawodu "informatyk" :-D.

Od tej pory nie korzystam bo nie mam żadnego praw do żadnych dotacji anu
ulg, jedyne co to d 2000 roku nie płacę pełnych składek ZUS, a te od
1995 rok z około 175 zł wzrosły do ponad 800 zł ( tanie państwo ;P ),
dodatkowo straciłem VAT na paliwo, straciłem delegację.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)