Działanie antyspamera...

1. Data: 2002-09-27 09:29:45

Temat: Działanie antyspamera...
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już Wam pisałem, mam dwa konta na serwerach komercyjnych. obydwa
"oblaźnięte" okropnie przez spamerów. Dzisiaj postanowiłem sprawdzić jak
działa funkcja "bounce" - "odbicie" z serwera niechcianej poczty.
Z jednego konta na drugie wysłałem wiadomość testową jak niżej:
----

2. Data: 2002-09-27 10:23:48

Temat: Re: Działanie antyspamera...
Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:an18ds$pi0$1@news.tpi.pl...
[ciach]
> [...]
> chyba trzeba jeszcze poczekać trochę i moje adresy będą czyściutkie jakby

Mam jeszcze jedną uwagę do tego programu. Otóż zawsze mam uruchomionego
Outlooka, gdyż nim także czytam grupy dyskusyjne. MailWasher najpierw
przyjmuje pocztę i czeka na moją reakcję. Tak więc pełni rolę coś w rodzaju
bramki. By ułatwić sobie pracę, wrzuciłem go do autostartu i teraz już
uruchamiając outlooka nie muszę martwić się o niechciane listy.

Dzięki Zbyszku za info o tym programie. Naprawdę jest użyteczny.

Pozdrawiam
Prusak

3. Data: 2002-09-27 13:10:36

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ladnie, ale spamerzy czytaja rowniez i ta grupe dyskusyjna i teraz
beda wiedziec na ktore konto nie posylac ci spamu. :-)

A na powaznie to faktycznie ostatnio spamu jakby mniej.

Leszek

4. Data: 2002-09-27 13:34:16

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj sposob na spam to, w Outlook Express, z menu "Wiadomosc" wybrac "Utworz
regule z wiadomosci".

Po czym w oknie "Nowa regula poczty" z okienka 2. "Wybierz akcje dla tej
reguly" wybrac "Usun ja z serwera".

I od tego momentu mam spokoj z tym nadawca.

Leszek

5. Data: 2002-09-27 14:14:11

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> reguly" wybrac "Usun ja z serwera".
>
> I od tego momentu mam spokoj z tym nadawca.
-----------------------------------
No to gratuluję.
Zdania "naukowców" zawsze były podzielone. Jeśli ten sposób Ci odpowiada, to
go sobie stosuj, przecież nikt na siłę nie chce nikogo uszczęśliwiać. Metodę
przez Ciebie wspomnianą stosowałem od dawna i zapisanych reguł wiadomości
mam z półtora tysiąca. A spam dostawałem nadal, rankiem odbierałem tego
kilkanaście conajmniej. Dlaczego? Bo cwaniacy zmieniają nazwę nadawcy i ...
spam wchodzi nadal, a ja muszę od rana pracowicie uzupełniać okienko nowymi
regułami albo je modyfikować. Jak ktoś nie ma nic lepszego do roboty to
czemu nie? Przy tym outlook jest tak głupi, że nie uznaje "wildcards" i
akceptuje tylko konkretne nazwy albo adresy i nie wolno przy tym pomylić
nawet dodatkowej spacji w środku nazwy nadawcy, bo działanie będzie
nieskuteczne. Z tego powodu nie mogę np. generalnie zablokować wszystkich
wiadomości nadawanych z adresów zakończonych tw , kr albo cn. Where want to
go today? (podobno przyszłe epitafium z nagrobka Gatesa...).

Zbig A Gintowt

6. Data: 2002-09-27 16:56:32

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
Lech Dubrowski pisze tak:

> [...]
> regule z wiadomosci".
>
> Po czym w oknie "Nowa regula poczty" z okienka 2. "Wybierz akcje dla

Taaaaa....

A nielepiej to filtrować po charsecie?

Wszelakie koreańskie kodowania, iso-8859-1, itp.

> I od tego momentu mam spokoj z tym nadawca.

No właśnie, _tylko z tym. A co z resztą spamerskich porylców?

Można spróbować filtracji po tej frazie:

"You may have seen this business before and
ignored it."

A tak w ogóle to polecam mordplika.

--
Pozdrawiam, Michał
m...@p...onet.pl

7. Data: 2002-09-27 16:56:39

Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:an1p3b$b58$1@news.tpi.pl...

> [...]
> wiadomości nadawanych z adresów zakończonych tw , kr albo cn. Where want
> go today? (podobno przyszłe epitafium z nagrobka Gatesa...).

Masz rację, jeszcze, gdyby można było wyeksportować te reguły i po
przeinstalowaniu systemu zaimportować je, to można byłoby się męczyć z tym,
ale tak się nie da, albo ja nie potrafię ;).
A MailWasher mam nadzieję, że spełni swoją rolę ochronną przed spamem. Na
razie jestem zadowolony z jego działania.
Pozdrawiam
Prusak

8. Data: 2002-09-27 19:17:26

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prusak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Masz rację, jeszcze, gdyby można było wyeksportować te reguły i po
> przeinstalowaniu systemu zaimportować je, to można byłoby się męczyć z
tym,
> ale tak się nie da, albo ja nie potrafię ;).
--------------------------------
Jeśli sądzisz, że eksport i po reinstalacji import reguł mógłby Cię
uszczęśliwić, to mogę Ci powiedzieć, że jest program do backupu zawartości
Outlooka Expressu i możesz nim nie tylko zarchiwizowac reguły wiadomości,
ale także same wiadomości, konta pocztowe, książke adresową, a takze konta
serwerów grup usenetowych do których jesteś zapisany. Program nie
archiwizuje subskrybowanych grup usenetu, ale nie stanowi to żadnego
problemu (brak strat). Elementy przewidziane do archiwizacji moga być przed
uruchomieniem procesu dowolnie wybrane. Plik archiwizowany może być
utworzony jako samorozpakowujący się i w trakcie rozpakowywania jego
elementy adaptowane przez na nowo zainstalowanego outlooka.

Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

9. Data: 2002-09-28 13:01:43

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

Dzięki Zbyszku, program działa super.
Ci którzy nie posiadają scanera czy programu
antywirusowego mogą pocztę sprawdzać już
na serverze pocztowym bez obawy załapania na swó PC-t
wirusa.
Co do spamu to - tak jak piszesz - trzeba odczekać i
zobaczyć to w "praniu":-)

He he, właśnie odwiedził mnie jeden z tych cwaniaczków.
No to "Bounce" + "Delete" - same sie zresztą już
odhaczyły:-)

pozdr. - Józek

> [...]
> utworzony jako samorozpakowujący się i w trakcie rozpakowywania jego
> elementy adaptowane przez na nowo zainstalowanego outlooka.

Wirtualne sklepy medyczne??
Pecet sterowany głosem
PRACA
Spam