Dzieci bawią w sklepie

51. Data: 2011-12-11 02:15:38

Temat: Re: Dzieci bawią w sklepie
Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-12-2011 o 00:27:28 Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> :D
> Jakoś nigdy mnie widok przelewu nie wzruszał :)

Przykro mi, że nie potrafiłeś(aś) zadbać o swoje dzieci.. :(

I, że Twoje dziecko nie zazna miłości..

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta.
Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

52. Data: 2011-12-11 02:52:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-11 03:15, Piotr M pisze:

> Przykro mi, że nie potrafiłeś(aś) zadbać o swoje dzieci.. :(

O, to ja mam ich więcej niż myślałam, że mam? Jesteś klonem Panslavisty?

> I, że Twoje dziecko nie zazna miłości..

Nie sądź po sobie.

Aicha

53. Data: 2011-12-11 02:57:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-10 23:57, Piotr M pisze:

> Hania to chyba dla Pana Zygmunta, a co dla Pań?

Nie wiem jak dla innych - ja poproszę płytę z dobrym swingiem.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

54. Data: 2011-12-11 12:03:34

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-11 03:52, było cicho i spokojnie, aż tu Aicha jak pierdolnie:

Chyba tylko tobie sie tak wydaje.

55. Data: 2011-12-11 13:38:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Dec 2011 03:15:38 +0100, Piotr M napisał(a):

> Przykro mi, że nie potrafiłeś(aś) zadbać o swoje dzieci.. :(
>
> I, że Twoje dziecko nie zazna miłości..

Za to mamę ma wesołą. Jak widać. :-]
--
XL

56. Data: 2011-12-11 15:45:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-11 14:38, XL pisze:

> Za to mamę ma wesołą. Jak widać. :-]

Jeśli będziesz wsiadać do karetki, to ukoją Cię czyjeś alimenty? Bo nie
wiem, co ma do tego moja ewentualna wesołość.

57. Data: 2011-12-11 16:39:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Dec 2011 16:45:57 +0100, Aicha napisał(a):

> Jeśli będziesz wsiadać do karetki, to ukoją Cię czyjeś alimenty? Bo nie
> wiem, co ma do tego moja ewentualna wesołość.

No to:

58. Data: 2011-12-11 18:01:25

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.12.2011, o godzinie 14.21.34, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
zażółcony napisał(a):

> Mój syn (4 lata) tak ostatnio rozbawił:
> "Mamo, a czy jak mi wypadnie ząbek, to już będę taki duży jak tata ?"

Zawsze rozbawiają kiedy pytają o prezerwatywy. :)
Pierwszy raz kiedy córka zapytała co to za cukierki. :)

*Habeck*
- Schutzbach

59. Data: 2011-12-11 19:16:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-11 17:39, XL pisze:

> No to:
> "Jakoś nigdy mnie widok przelewu nie wzruszał :)"

Wzruszyłabym się, gdyby było na nim tyle, ile powinno albo ciut więcej,
wedle uznania. A tak to mnie najwyżej wpienia - i kwotą i
częstotliwością docierania. I nie ma czego zabrać panu na utrzymaniu
żony, nie posiadającemu niczego :>

60. Data: 2011-12-11 21:12:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-11 20:16, było cicho i spokojnie, aż tu Aicha jak pierdolnie:

> [...]
> wedle uznania. A tak to mnie najwyżej wpienia - i kwotą i
> częstotliwością docierania. I nie ma czego zabrać panu na utrzymaniu

A czy mozesz przypomniec mi za co uwazasz, ze nalezy ci sie wiecej?
Za to, ze sie nie zabezpieczylas w pore?
Skoro tak chetnie i skrupulatnie rozliczasz tego biednego trepa za to,
ze zmajstrowal dziecko, to moze zaczelabys najpierw od siebie? :>

Wygram/przegram wybory
Kura czy Ja-jko
na mily poczatek dnia
Nowy wątek