Dzieci- śmieci

1. Data: 2016-04-19 10:06:15

Temat: Dzieci- śmieci
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hod
ujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierza
ja.html

--

Chiron

2. Data: 2016-04-19 10:57:34

Temat: Re: Dzieci- śmieci
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2016 o 10:06, Chiron pisze:
> http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hod
ujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierza
ja.html

> --
>
> Chiron

Wolę, żeby błądziły, niż by miały wpaść w łapska Chirona i innych cwaniaków.

3. Data: 2016-04-19 12:09:45

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości
ujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierza
ja.html

> Wolę, żeby błądziły, niż by miały wpaść w łapska Chirona i innych
> cwaniaków.

O?! Raczej jestem odbierany jako naiwniak nawet. No cóż...

--

Chiron

4. Data: 2016-04-19 12:31:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
O?! Raczej jestem odbierany jako naiwniak nawet. No cóż...

Wystarczy popatrzeć jak katolicyzm zaraził mózgi i szwędacze całymi procesjami chcą
ludzi gryść. Przecież Jezus obiecał im zmartwychwstanie no i wstają. Zresztą obecna
popularnosc filmów o Zombie bierze się z lęku przed fanatyzmem religijnym, jak
popatrzymy na szały nienawisci i agresje u religijnych, to kogo widzimy ....Zombie,
bezmózgowe i wściekłe, wszystkich by gryzło by zarażac.

Zaczeło się dwa tysiące lat temu, kiedy niejaki Jezus ożywił nieboszczyka, a
następnie sam zmartwychwstał. Przecież fakty są oczywiste, Jezus to Zombi.
Wielu historyków twierdzi że skalę mordów przez chrześcijan, ograniczyło tylko brak
technologii, by wymordowali cały świat obecnie, przez wynalazek komunikacyjny i inne
takie. Kiedyś Zombi miało ograniczony transport a i tak zagryźli miliony. Następnie
oświecenie odgrodziło nas trochę od tej plagi, ale teraz to wraca, szczególnie w
Polsce.

Poza tym spójrz co oni spożywają, ten ich szaman podnosi rece i mówi....ciało
Chrystusa....czyli zajadają się miesem zarażonego, a on pije jego krew. Następnie
wybiegają już przemienieni z kościołów i są głodni niesamowicie ludzkiego ciała,
szaleńczo agresywni chcą nas zajadać.

5. Data: 2016-04-19 15:30:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2016 10:06:15 +0200, Chiron napisał(a):

> http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hod
ujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierza
ja.html

Będzie wojna, to albo się dowiedzą, albo umrą.

6. Data: 2016-04-19 16:32:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 kwietnia 2016 10:06:14 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hod
ujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierza
ja.html

> --
>
> Chiron

Królu Lulu ;)

7. Data: 2016-04-19 18:04:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-19 10:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hod
ujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierza
ja.html

Suchar.
Przez zimę na pewno z głodu zdechły.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

8. Data: 2016-04-19 18:35:57

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:c3acdde9-133e-4199-9054-0d5e84da8521@googlegrou
ps.com...
> [...]
> http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hod
ujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierza

Królu Lulu ;)

Dzień dobry, dzieci- śmieci :-)

--

Chiron