To oczywiste że tak było

1. Data: 2016-04-20 08:50:18

Temat: To oczywiste że tak było
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze bóg cudzołożył, czyli postąpił wbrew własnyn przykazanią, bo dorwał się
do czyjeś żony, Maryji.
Józefa postać jest ciekawa, bo był polimorystą, czyli ....zawieź mnie kochanie do
mojego kochanka, później wszystko ci opowiem, podzielimy się wrażeniami i
doświadczeniem, miłością trzeba się dzielić, i opowiem ci jak tamten mnie brał....
Jak się okazało "brali" bo i bóg i duch święty, tym samym mamy swingersów.
Tak więc zrobili tą orgietkę i tak powstał Jezus, który miał manię wieszania się na
krzyżu, bo być może wiedział że zmartwychwstanie, gdyż już wcześniej jednego ożywił
jako zarażony wirusem T.
To oczywiste że Jezus był Zombi, bo przecież Zombi zmartwychwstają. Od tego jego
zmartwychwstawania rozeszła się epidemia wirusa T. A następnie epidemia po
kontynencie i strasznie wszystkich gryźli, opentani agresją z sparaliżowanym mózgiem
Zombi. Obecnie aby to dostrzec, wystarczy wyjżec przez okno, by zobaczyć procesję
szwędaczy, którzy kąsają i pragną ludzkiego mięsa.

Popularność filmów o Zombi bierze sie z lęku przed fanatyzmem religijnym, bo przecież
bezmózgowi, agresywni, nie dogadasz się z tym, co ma silne pragnienie gryźć i kąsać,
by zarazić wirusem T.