Dzieciak i Tik-Taki

1. Data: 2000-11-09 07:54:33

Temat: Dzieciak i Tik-Taki
Od: "lesiu" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moje pytanie brzmi:
Czy dziecku 2 letniemu mogą zaszkodzić Tik-Taki.
Mój Mały potrafi wchłonąc jedno opakowanie dziennie.
Jeśli to za dużo to ile może? Czy raczej wogóle?

Dzięki za odpowiedź.

Lesiu

2. Data: 2000-11-09 10:19:31

Temat: Re: Dzieciak i Tik-Taki
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lesiu wrote:

> Witam!
>
> Moje pytanie brzmi:
> Czy dziecku 2 letniemu mog? zaszkodziae Tik-Taki.
przeczytaj sklad to sobie sam odpowiesz.

3. Data: 2000-11-09 14:31:55

Od: "Przemyslaw Slugocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lesiu" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Moje pytanie brzmi:
> Czy dziecku 2 letniemu mogą zaszkodzić Tik-Taki.

Nie kuś losu! Takie drobne przemioty w buzi dziecka mogą się skończyć
zachłyśnięciem! Popatrz na etykietki małych zabawek, klocków itd. Znajdziesz
na nich zalecenie, by nie dawać ich małym dzieciom.

Przemysław Sługocki
s...@p...pl

4. Data: 2000-11-09 16:38:42

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"lesiu" <p...@m...com.pl> wrote in message
> [...]
> Mój Mały potrafi wchłonąc jedno opakowanie dziennie.
> Jeśli to za dużo to ile może? Czy raczej wogóle?

Lesiu dlaczego takim gównem żywisz swoje dziecko?
poczytaj ich skład!

A tak przy okazji tiktaków.
Wszyscy którzy ich używacie do odświerzania oddechu, czy macie świadomość że
za każdym razem jak to ssiecie dostarczacie bakteriom płytki nazębnej i
próchnicy doskonałego paliwa dla nich jakim jest cukier w nich zawarty?
A więc powodujecie że za kilka lat was oddech będzie wybitnie nieświerzy z
powodu dziur, albo bedziecie mieli trzecie zęby?
Pozdrawiam
Jacek

> Lesiu

kto pomoze