"Dziecięcy Świat w Kolorach" artysta Maciej Kot

1. Data: 2008-05-11 21:36:44

Temat: "Dziecięcy Świat w Kolorach" artysta Maciej Kot
Od: "PR& Menagment Art in Hospital" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpital Kliniczny im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w
Poznaniu posiada Nowe Oblicze Pediatrycznej Izby Przyjęć. "Dziecięcy
Świat w Kolorach"to jeden z programów w którym zaangażowanie
artystyczne Macieja Kot zmienia smutne szpitalne korytarze .

" Wielkopolska to bardzo ciepli ludzie, otwarci i częściej
uśmiechający się zauważyłem,mimo,że większość czasu spędziłem przy
pracy a czasu na zwiedzanie nie było,ale w drodze na zakupy zdążyłem
to zauważyć. Chciałbym tu kiedyś wrócić i pokolorować nie jedno
miejsce w szpitalu i nie tylko. Poznań dał mi wiele inspiracji do
dalszych realizacji projektów wykonywanych przeze mnie...

Maciej Kot

"Starałem się zastosować tym razem idee która obcuje na co dzień z
Pacjentami w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie . Był to jeden z
ważniejszych projektów w moim życiu. Przemyślana wena oddziaływania
radością i uśmiechem na małego Pacjenta . Przed dniem dziecka życzę
maluchom i tym starszym, którzy przez chorobę zmuszeni są do pobytu w
szpitalu szybkiego powrotu do zdrowia.."

Maciej Kot