Dziecko nad tabliczką mnożenia...

81. Data: 2007-02-07 20:06:50

Temat: Re: Dziecko nad tabliczką mnożenia...
Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YaaL" <y...@f...hell.pl> napisał w wiadomości
news:slrneskbrk.os4.yaal+news@hell.pl...

> 0x71

Jak również
0161
1110001(2)
itp.
Określenie konwencji jest istotne, ale istnieje również konwencja domyślna.

T. D.

82. Data: 2007-02-07 20:21:28

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Feb 2007 09:39:28 +0100, Anna G. napisał(a):

> Acha, jeszcze możecie się "pobawić" w to co pani robi na lekcji,

;-)
--
Elżbieta

83. Data: 2007-02-07 20:29:59

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> ;-)
Tylko trzeba uprzedzić sąsiadów, bo pani "wrzeszczy" ;)

Tak nawiasem mówiąc to skoro dzieci w przedszkolu bawią się w to co się
dzieje w domu, to można i odwrotnie. Czasem można się dużo dowiedzieć,
kwestia tego czy się chce;)
Scenka z przedszkola. Dwie dziewczynki bawiły się lalkami Poinformowały
wszystkich, że są swoimi mamami, a lalki to ich (tych dziewczynek
rodzeństwo). Bawiły się grzecznie dopóki jedno z "dzieci" nie zaczęło
płakać. Potem jedna z dziewczynek krzyczała "zabierzcie mi tego bachora,
bo go razem z tym wózkiem wywalę przez balkon".

(Scenka zasłyszana)

pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

84. Data: 2007-02-07 20:51:37

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
YaaL <y...@f...hell.pl> pisze:

> 0x71

A możesz bardziej po ludzku? ;-)

--
Nixe

85. Data: 2007-02-07 20:52:21

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik E. napisał:

> To też siedzi i kuje. Ale to dla niej dość trudne.

Też tak robiłam. A na szybkie odpytywanie jest taka metoda:
nauczyciel pyta "7x8?" a uczeń odpowiada, powtarzając głośno i wolno
pytanie: siedeeeem mnożoooone przeeeez oooosiem jest....
a w tym czasie biegusiem liczy i podaje wynik.
Trzeba przebrnąć przez ten okres odpytywania, a potem juz z górki, bo na
dłuższą metę (IMO oczywiście) liczenie jest lepsze i nawet jesli przez
długi okres się nie powtarza - niezawodne.
PozdR

86. Data: 2007-02-07 20:56:04

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Feb 2007 21:52:21 +0100, Rozs napisał(a):

> A na szybkie odpytywanie jest taka metoda:
> nauczyciel pyta "7x8?" a uczeń odpowiada, powtarzając głośno i wolno
> pytanie: siedeeeem mnożoooone przeeeez oooosiem jest....

Ale oni piszą wyniki, kto pierwszy, jak będzie powtarzać działanie na głos
to nie będzie pierwsza.
--
Elżbieta

87. Data: 2007-02-07 21:15:55

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waruga napisał:

> Ale oni piszą wyniki, kto pierwszy, jak będzie powtarzać działanie na głos
> to nie będzie pierwsza.

A musi?
Bo rozumiem: kartka, działania, macie 5 minut, 100% poprawnych - brawo.
To ma ręce i nogi.
Zasada: działanie, piszecie, kto pierwszy - brawo, kto drugi, be (choć
też poprawnie) jest dla mnie kretyńska.
R.

88. Data: 2007-02-07 21:19:37

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Feb 2007 22:15:55 +0100, Rozs napisał(a):

> A musi?

Nie wiem, ale Eulalka pisała, że liczą "kto szybciej".
--
Elżbieta

89. Data: 2007-02-08 06:56:40

Temat: Re: Dziecko nad tabliczka mnożenia...
Od: "Maciek" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopóki wszyscy wiedza o co chodzi i nie wprowadza to nieporozumień, nie ma
> problemu.

Takie tez jest moje zdanie i daleki jestem od wytykania kazdemu kiedy
uslysze o dzieleniu cyfry na pół.

90. Data: 2007-02-08 06:59:19

Od: "Maciek" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest zadanie matematyczne? Chyba nie?

Nie. To zadanie z języka polskiego.

Jak przyspieszyć rośnięcie zęba?
Folie okładkowe [może OT]
Rozpoznawanie narkotyków
Doświadczenia :jak założyć przedszkole prywatne
Problem z dobrym wychowaniem