Dziękuję Wam wszystkim za rady :)

1. Data: 2004-02-13 12:27:51

Temat: Dziękuję Wam wszystkim za rady :)
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba się skuszę na ten zestaw Neutrogeny :) Cena i marka nie zła :).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-02-13 12:28:46

Temat: sorki to miała być odpowiedź na wątek mleczko do cery trądzikowej....
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-02-13 13:26:23

Temat: Re: Dziękuję Wam wszystkim za rady :)
Od: "Justyna Bargielska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella":

> Chyba się skuszę na ten zestaw Neutrogeny :) Cena i marka nie zła :).

to może przyda Ci się info, że w Tesco nie ma już tych
rewelacji, o których mówiła Karolina, ale i mleczka, i
toniki są w relatywnie dobrej cenie 21 zł z małymi
groszami (wciąż taniej niż w aptece).

J.

1. Data: 2004-02-13 13:38:11

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna Bargielska" <a...@i...pl> wrote in message

> to może przyda Ci się info, że w Tesco nie ma już tych
> rewelacji, o których mówiła Karolina, ale i mleczka, i
> toniki są w relatywnie dobrej cenie 21 zł z małymi
> groszami (wciąż taniej niż w aptece).

Dzięki. Bo bym na darmo jechała. :)
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-02-13 13:57:00

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Bargielska" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> to może przyda Ci się info, że w Tesco nie ma już tych
> rewelacji, o których mówiła Karolina

Buuu... A ja właśnie miałam zanabyć ten zestawik... Taki fajny był za tą
cenę... Bo za >20 zł za sztukę to mimo wszystko wolę Visibly Refined -- jest
delikatniejszy IMO, chociaż tych rewelacji w zamykaniu porów nie zauważyłam
(a używałam z tej serii kremu na dzień, toniku i mleczka). Tzn. jakiś tam
efekt był, ale nic spektakularnego.

Pozdrawiam,
Karola, pachnąca wiochą [1]

[1] Kokosowym "Village" znaczy się ;D

Problemy z rozszerzonymi naczynkami
Fryzjer w trojmiescie
Tusz Oriflame
[Wroclaw] to co ze spotkaniem urodowiczek? ;)
marcowa "Uroda" z podkladem Sorayi