Dziękuję i chwalę

1. Data: 2003-11-30 12:33:17

Temat: Dziękuję i chwalę
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. Słuchajcie, zrobiłam sobie wczoraj wyprawę do perfumerii,, eh nawą
chałam się tego wszystkiego, dzięki temu, że miałamwaszą listę wreszcie nie
nawąchałam się paskudztw! A poza tym chcę podziękować bardzo bardzo Kruszync
e i jeszcze jednej grupowiczce, wybaczcie, ale teraz nie pamiętam, za polece
nie 212 Caroliny Herrery. Słuchajcie, to jest cudowny zapach, mój zapach! Ja
kim cudem ja Hererę w ogóle omijałam przez tyle lat?!
No, ale poza tym prawie wszystkie polecone były fajne i mogłabym także ich u
żywać. Dla brata też coś wybiorę, myślę, że będzie dobrze.
A teraz druga sprawa, pochwalić chciałam mój wczorajszy zakup, czyli balsam
do ust Neutrogeny, ale nie sztywt, tylko balsam, taki w tubeczce. Ma miły wa
niliowy zapach, kosztuje 11 zł więc znośnie, a co ważne jest dobry. Na moje
usta mało co działa. Coprawda nie natłuszcza on jakoś za bardzo, ale za to n
awilża i robi coś takiego, że usta stają się gładkie. Moją zmorą były takie
paskudne skórki na ustach, wyglądało to fatalnie i nic nie pomagało, mam nad
zieję, że nie chwalę tego balsamu przedwcześnie, ale usteczka mi wygładził,
poza tym wchłania tak fajnie, że jakby nałożyć niedużo i trochę odczekać, to
szminkę, czy błyszczyk chyba możnaby sobie na wierzch zaaplikować.
Wolę coś takiego niż wiele innych, które używałam, kiedy owszem czułam tłust
ą warstwę na ustach, tylko, że nawet po całej nocy usta były takie same jak
wieczorem, no a ten balsam wchłania się naprawdę i działa, acha no i nie ucz
ulił mnie, co też ważne. Zresztą ja chyba mam alergię na coś z pomadek, bo p
o balsamach, błyszczykach itd. nigdy nie miałam żadnych specjalnych objawów,
ale po szminkach ciągle mi się coś dzieje.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że moje usta będą ciągle takie ładne jak teraz, a
lbo i ładniejsze.
A poza tym, jako że mam bzika na punkcie balsamów do ust, to już mi się marz
y ten ostatnio polecany z Avonu, no ale zobaczymy.
Maga

1. Data: 2003-11-30 13:26:26

Temat: Re: Dziękuję i chwalę
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga <v...@m...pl> wrote:
> 212 Caroliny Herrery. Słuchajcie, to jest cudowny zapach, mój zapach!
> Ja kim cudem ja Hererę w ogóle omijałam przez tyle lat?!

dgcc ;) dostałam kiedyś w prezencie i... stoi, nieużywany.

> A poza tym, jako że mam bzika na punkcie balsamów do ust, to już mi się marz
> y ten ostatnio polecany z Avonu, no ale zobaczymy.

Od siebie mogę polecić Nutrilogie a levres Vichy - dla mnie rewelacja -
oraz preparat do ust YSL (ten ostatni tylko wypróbowałam, ale jest
świetny, acz cenę też ma odpowiednią ;)).

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2003-12-01 08:39:39

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ja
> kim cudem ja Hererę w ogóle omijałam przez tyle lat?!

Hehe, a najlepsze jest to, ze ja, piszac o 212, mialam na mysli nie 212,
tylko Chic, ale mi sie nazwy pokrecily :))))
Ciesze sie, ze sie cieszysz ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-03 00:14:35

Temat: Odp: Dziękuję i chwalę
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kruszynka \ (Wrocław) <m...@t...pl>)> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bqev5r$lsq$...@n...news.tpi.pl...

> Hehe, a najlepsze jest to, ze ja, piszac o 212, mialam na mysli nie 212,
> tylko Chic, ale mi sie nazwy pokrecily :))))
> Ciesze sie, ze sie cieszysz ;)

Ech to jeszcze ten pójdę sprawdzić, ale 212 chodzi za mną i wątpię czy jakiś
go już przebije dzięki i tak.
Maga

Lokówka parowa??
Les Karites i inne zakupy.....
Tłuste włosy :(
Kupilam:)
Golarka elektryczna a skóra wrażliwa????