sklep Bebefield...

1. Data: 2003-11-30 16:04:34

Temat: sklep Bebefield...
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mile grupowiczki, mam do Was male pytanko, czy któras z Was kupowala moze
odziez ciazowa przez internet ze sklepu Bebefield? Strasznie chcialabym
nabyc spodnie dzinsowe, jednak we Wroclawskich sklepach nie mam szans na
takowy towar, wiec szukam w necie. Wczesniej nie korzystalam z tej formy
kupowania wiec prosze podzielcie sie swoimi uwagami, a moze polecicie mi
jakis inny zaufany sklep wysylkowy z dzinsami.
Pozdrawiam
Niemieszczaca sie juz w standardowe 38 ;)
Magda

1. Data: 2003-11-30 19:58:26

Temat: Re: sklep Bebefield...
Od: "Ptysia" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez jestem z wroclawia i niestety nic u nas nie ma
kupilam tylko jedne czarne spodnie w galerii

co do bebefield to akurat nic mi sie tam nie podoba ale zastanawiam nad
rzeczami ze sklepu http://www.miloha.pl/

1. Data: 2003-11-30 20:26:16

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez jestem z wroclawia i niestety nic u nas nie ma
> kupilam tylko jedne czarne spodnie w galerii
>
> co do bebefield to akurat nic mi sie tam nie podoba ale zastanawiam nad
> rzeczami ze sklepu http://www.miloha.pl/

W Al. Kromera jest sklep Mama i ja, kupilam tam ostatnio spodnie (bardziej
elegancki fason-kanty), ale strasznie chcialabym dzinsy, milohe tez
przegladalam , ale tam nie ma tego co szukam;/
Magda

1. Data: 2003-12-01 08:55:38

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popytaj na forum dyskusyjnym www.dziecko-info.com, tam na pewno coś Ci