Dzień Kobiet

1. Data: 2005-03-08 18:46:44

Temat: Dzień Kobiet
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach

Kaśka

2. Data: 2005-03-08 19:32:12

Temat: Re: Dzień Kobiet
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kaszycha napisał(a):
> Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach

Ja dostałam piękne róże :-)

Ewa

3. Data: 2005-03-08 19:35:05

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" napisał w wiadomości ...
> Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach

Ja dostałam zwiędłego żonkila na stacji bp jak tankowałam samochód ;)

4. Data: 2005-03-08 20:06:44

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach

W rodzince - normalnie.

Za to w firmie - sztampa :( Rąsia, klapa (nie, klapy nie było ;) ) goździk
(czytaj tulipan w celofanie), cmok, cmok.

Znajomy postraszył mnie, że w Tajlandii (czy gdzies tam) świeto kobiet jest
w sierpniu, więc on w sierpniu znowu odstawi "program obowiązkowy" :D

pozdrawiam

Monika

5. Data: 2005-03-08 20:30:34

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:

> Za to w firmie - sztampa :( Rąsia, klapa (nie, klapy nie było ;) ) goździk
> (czytaj tulipan w celofanie), cmok, cmok.

To rajstop już nie dają? :(

Eulalka

6. Data: 2005-03-08 21:10:36

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach
>

> Kaśka

naczynie zaroodporne.
kwiatek
i od 11 impreza w pracy
aga

7. Data: 2005-03-08 22:18:06

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach
>
> Kaśka

zyczenia od wszystkich kolegów, kwiatek od ojca, zyczonka od dziadka etc

szkoda ze ten moj "nic" :((

Aska

8. Data: 2005-03-08 22:37:28

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaszycha <k...@n...pl> napisał(a):

> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach

Jakoś mojej rodzinie Klara Zetkin nie jest bliska, więc nie obchodzimy
podobnie jak 1 maja i rocznicy Rewolucji Październikowej.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

9. Data: 2005-03-09 07:38:45

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" :

> Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach

W pracy koledzy dali nam róże (jest ich w naszym zespole trzech i nas trzy),
myśmy zaprosiły na ciastka, ale na b. krótko bo nie było czasu (i tak ciągle
ktoś dzwonił).
W domu byłam po 21. Akurat wpadł do nas kolega i nocował więc wypiliśmy we
trójkę winko.
Ale to nie miało żadnego związku z DK.

Tylko mąż umył naczynia po kolacji podkreślając, że robi to z okazji DK.

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2005-03-09 09:45:33

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:d0m8gj$tel$1@news2.ipartners.pl...

> Tylko mąż umył naczynia po kolacji podkreślając, że robi to z okazji DK.

To ja jeszcze opowiem co było u mnie! Wszystkie moje córeczki otrzymały małe
prezenty od kolegów z klasy, dzwonili dziadkowie i wujkowie. Amój braciszek
przysłał maila o treści: Towarzyszko wytłumaczcie młodemu pokoleniu
znaczenie Święta Kobiet .....i mnóstwem ciepłych życzeń.
Mąż obdarował wszystkie cztery damy słodyczami

Pozdrawiam
Kaśka

Rozwód
[OT] proszę o pomoc w konfiguracji
[OT] Uprzejmie proszę o udział w anonimowej ankiecie.
schizofrenia - objawy
Podatek od alimentów...