Dzien dobry ;)

1. Data: 2005-07-22 21:54:21

Temat: Dzien dobry ;)
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehehe ;)

Nie dotykajcie Fasberga, bo dziad cholernie niedobry ;) Kopie jak
trzeba, ale smak - do dupy! :))) Dobrej nocy zyczy wam wasz ulubiony
HardStilator ;)))

Pozdrowka ;)))

Hahahahaha ;) Tralalala Tralalala - chyba mi odpierdala ;P

I pamietajcie kto tu jest trolllem :))) Ha! :)

jak mawiali indianie - lepiej byc znanym pijakiem niz anonimowym
alkoholikiem ;)))

No dobra ;) Dobranoc, a Bass HardStylish wymiata wrecz ;) Czworka
szczegolnie, jesli wiecie o czym mowa, a jak nie wiecie to niewazne ;)))

Niech mocz bedzie z wami :D

Tralalala ;> I am master.

UNITED HARDSTYLE FORCES! :)

2. Data: 2005-07-22 23:18:04

Temat: Re: Dzien dobry ;)
Od: m...@w...pl (meml) szukaj wiadomości tego autora

HardStyler w news:dbrpu5$ub$1@nemesis.news.tpi.pl :

> [...]

> No dobra ;) Dobranoc, a Bass HardStylish wymiata wrecz ;) Czworka
> szczegolnie, jesli wiecie o czym mowa, a jak nie wiecie to niewazne ;)))

Tak ja też uważam, że zimne piwko po gorącym sexie to nie tylko przywilej
faceta;)

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

3. Data: 2005-07-22 23:33:03

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

meml napisał(a):
> Tak ja też uważam, że zimne piwko po gorącym sexie to nie tylko przywilej
> faceta;)

pijaczka i do tego erotomanka ;)

4. Data: 2005-07-22 23:35:05

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

meml napisał(a):
> Tak ja też uważam, że zimne piwko po gorącym sexie to nie tylko przywilej
> faceta;)

Hm... i co już widzisz różnicę między masturbacją a onanizmem? ;)

5. Data: 2005-07-22 23:54:52

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler <j...@c...pl> napisał(a):

> Hehehe ;)

po pierwsze to nudzisz sie strasznie, po drugie to GDZIE JEST BLUZGACZ BO MI
ZA NIM TESKNO.

6. Data: 2005-07-23 00:05:35

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> po pierwsze to nudzisz sie strasznie, po drugie to GDZIE JEST BLUZGACZ BO
> MI
> ZA NIM TESKNO.

wspolczuje w takim razie ;-) no ale podobno kobiety to lubia...taki dziwny
gatunek ;)

pp

7. Data: 2005-07-23 00:07:37

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HardStyler" <j...@c...pl>
> Hehehe ;) ^^^^^^^^^^^^^^

nnooo hehe ;( gratulacje!

pp

8. Data: 2005-07-23 00:13:59

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pp <p...@U...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

BO

> wspolczuje w takim razie ;-) no ale podobno kobiety to lubia...taki dziwny
> gatunek ;)

eee tam, po prostu nie mam sie z kim poklocic i powyzywac, ale tak naprawde
to lepiej mi wyzywanie z kominkiem szlo.

9. Data: 2005-07-23 00:34:38

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

GDZIE JEST BLUZGACZ
> BO

> eee tam, po prostu nie mam sie z kim poklocic i powyzywac, ale tak
> naprawde
> to lepiej mi wyzywanie z kominkiem szlo.

no tak, trzeba w koncu zapokoic swoja podstawowa potrzebe zwyzywania sie
nawzajem, taki mily miedzyludzki zwyczaj :-)

ale powiem Ci w tajemnicy ze oba indywidua ktore wymieniarz w zasadzie taka
sama wartosc przedstawialy...niestety

pozdr
pp

10. Data: 2005-07-23 00:46:53

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale powiem Ci w tajemnicy ze oba indywidua ktore wymieniarz w zasadzie
> taka
> sama wartosc przedstawialy...niestety

upss "wymieniasz" oczywiscie :)

pozdro
pp

Najlepsza według was książka nt. asertywności.
dlaczego ludzie cierpią?
Pytanie wstępne odnośnie....
moze ktos doradzi??
Niesmiałość - jaki terapeuta??