Dzień dobry i pytanko!

1. Data: 2002-12-20 13:41:13

Temat: Dzień dobry i pytanko!
Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
czytam was od jakiegos czasu, ale brakowalo mi odwagi zeby sie ujawnic.dzis
robie to oficjalnie.
chodzi mi o temat tabletek antykoncepcyjnych,moze dla niektorych oczywisty,
ale ja mam pytanko, a nie zastalam dzis swojego ginekologa.
28 listopada skonczylam brac opakowanie logestu, okres dostalam 1.12, a
nastepne opakow.powinnam zaczac 6.12. Nie zaczelam go bo chcialam zrobic
miesieczna przerwe za zgoda lekarza.i tu mam pytanie. od kiedy powinnam
liczyc dni cyklu i kiedy moge sie spodziewac okresu? Czy od chwili kiedy
dostalam okres(1.12) czy od chwili, nie zaczecia nowego
opakowania(6.12).Niby proste, ale mam dylemat, bo zbliza sie sylwester i
niebardzo chcialabym miec wtedy miesiaczke.
dziekuje bardzo za odpoweidzi i zycze Wesolych Swiat
Kasia

2. Data: 2002-12-20 15:54:40

Temat: Re: Dzień dobry i pytanko!
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m&m's" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niebardzo chcialabym miec wtedy miesiaczke.
> dziekuje bardzo za odpoweidzi i zycze Wesolych Swiat

szczerze mowiac to nie bardzo rozumiem o co chodzi...
nowe opakowanie zaczynasz przyjmowac pierwszego dnia okresu
okresu mozesz sie spodziewac roznie... jak sie zacznie to napewno to
zauwazysz

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Bactrim
Atlas of Ophthalmology 2002 [2 CDs], other Medical CDs, Human Anatomies, MRI,
siniak
wirusowe zapalenie rogówki
Re: czy juz nigdy nie bede mogla...?