Dziennik telewizyjny

1. Data: 2016-06-14 19:40:42

Temat: Dziennik telewizyjny
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

,,Wiadomości" zmanipulowały informację o zamachu w Orlando. Ani słowa o tym, że
terrorysta wybrał za cel ludzi LGBTQ

http://natemat.pl/182399,wiadomosci-zmanipulowaly-in
formacje-o-strzelaninie-w-orlando-nie-ma-slowa-o-lgb

2. Data: 2016-06-14 21:49:58

Temat: Re: Dziennik telewizyjny
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
terrorysta wybrał za cel ludzi LGBTQ
> http://natemat.pl/182399,wiadomosci-zmanipulowaly-in
formacje-o-strzelaninie-w-orlando-nie-ma-slowa-o-lgb

Od 12 minuty: http://wiadomosci.tvp.pl/25467146/12062016-2015
To natemat to takie GWno od Sorosa - lgac 24 h na dobe..

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2016-06-14 22:59:53

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

glob wrote:

formacje-o-strzelaninie-w-orlando-nie-ma-slowa-o-lgb

>Od 12 minuty: http://wiadomosci.tvp.pl/25467146/12062016-2015
>To natemat to takie GWno od Sorosa - lgac 24 h na dobe..

Półtorej minuty reklamy? Olik pojebało cie już zupełenie...

4. Data: 2016-06-15 01:11:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]
Od 12 minuty: http://wiadomosci.tvp.pl/25467146/12062016-2015
To natemat to takie GWno od Sorosa - lgac 24 h na dobe..

Wiemy za pieniądze z RFN niemieckich obszarników, przekupili rząd USA i nawet media i
kraje Unijne aby mówić iż zapyziałe gówno bolszewickie w polsce totalitaryzm
wprowadza, a może prawdę mówią, a gówno bolszewickie za ktorym tak srasz , zaprowaci
grzdyla na dąb za pomocą liny i się gówno buraczane raz na zawsze rozliczy.?

5. Data: 2016-06-15 01:15:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...
- pokaż cytowany tekst -
Półtorej minuty reklamy? Olik pojebało cie już zupełenie...

Tu sie chyba nie da na temat, wejdzie kurwa bolszewicka i napierdala Trybuną Ludu.

6. Data: 2016-06-15 01:33:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
Ghost

[...]

Poza tym ten link nie działa, więc jak zwykle na bezczela wkleja rzeczy nie na temat,
ale propaganda z tybuny ludu musi być, pisowiec w żywe oczy zakłamany by wyrzekł się
swojej religii obłudy? I ten palic burak brudnego, z cwaniactwem do inteligencji, ze
to ma być białe ło nie czarne, pierwszy sekretarz tak chce Kaczenko, ło.
Druga sprawa, z całego świata płyną kondolencje, a tylko ten rząd milczy, mają
problem bo ich kler tak wychował, jak tych terrorystów i chyba dlatego milczą, bo non
stop z pyska katolicki Dzichat, a tu pokazane do jakiej tragedii tacy doprowadzają,
więc udają że nic się nie stało.

7. Data: 2016-06-15 01:47:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie tym są, takich dzicz w sutannach zdeprawowała..

https://mobile.facebook.com/bogumilkolmasiak/photos/
a.804261199631949.1073741827.150015665056509/1126752
267382839/?type=3&source=48

8. Data: 2016-06-15 07:23:54

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

formacje-o-strzelaninie-w-orlando-nie-ma-slowa-o-lgb

>Od 12 minuty: http://wiadomosci.tvp.pl/25467146/12062016-2015
>To natemat to takie GWno od Sorosa - lgac 24 h na dobe..

o tym mowa oliku
http://wiadomosci.tvp.pl/25755504/strzelanina-na-flo
rydzie
demencja cie niszczy

9. Data: 2016-06-15 07:52:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

[...]

To też nie działa, ale po co mi to gówno non stop napierdala trybuną ludu, skąd w
debilach takie przekonanie, że debilstwo zmanipulowane przez PRLową propagande wie
prawdę? Ta kurwa co post to kłamie, następnie wrzuca swoje kurwy co płacą im ze
skoków i kłamią, co śmieć pisowski otworzy ryja kłamie. Po jakiego kurwa huja ja ma
te gówna oglądać, nie interesuje mnie, że im z szamba wmawiają iż kotlety to są,
wkońcu pobiorę czytnik i debilstwa widział nie bede.

Tonący brzytwy się chwyta.
Normalność wariatów
Do tego prowadzi homofobia
Multikulti w Calais!