Dziewczyny ratujcie!!!!!

1. Data: 2001-08-03 19:07:12

Temat: Dziewczyny ratujcie!!!!!
Od: "To ja !!!" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest bardzo gorąco a ja zostałem sam w domu i nie wiem jaki zrobić sobie
deser na zimno.
Wszyscy mnie opuścili i nie ma kto mi doradzić.
Chciałbym coś egzotycznego, coś z owocami ....... ale po co ja to pisze?
Czekam na Wasze propozycje.
m...@g...pl
K.

1. Data: 2001-08-03 19:25:02

Temat: Re: Dziewczyny ratujcie!!!!!
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to "po co piszesz"... po pomoc.
egzotycznie/ a te owoce to masz? a galaretka i biszkopty na przykład
posuiadasz?
kachna

Użytkownik To ja !!! <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9keslh$mn9$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-03 19:36:53

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"To ja !!!" wrote:

> [...]
> Wszyscy mnie opuścili i nie ma kto mi doradzić.
> Chciałbym coś egzotycznego, coś z owocami ....... ale po co ja to pisze?

co do kurtki na wacie, a chłopcy to co, na piwo?

Waldek

1. Data: 2001-08-04 07:50:19

Od: "To ja !!!" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zimne piwo też może być, o ile można nazwać je deserem
K.

Użytkownik Waldemar Krzok <5...@t...de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@t...de...

Slawni kucharze