Dziewictwo

1. Data: 2003-03-18 07:21:36

Temat: Re: Dziewictwo
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam myśle że pytanie jest źle zadane. Powinno być:
> Co się stało z księciem na białym koniu? :D

Koń mu zdechł od zadymionej BeEm'ami atmosfery ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-03-18 07:34:29

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Czy bycie dziewicą w wieku czterdziestu paru lat to choroba
> psychiczna czy życiowy pech?
Ani jedno ani drugie ..
Są kobiety które nie mają powodzenia u mężczyzn i już ... ale czy to od razu
pech życiowy .. to raczej ciężko stwierdzić ..
szczególnie biorąc pod uwagę kobiety które muszą żyć w ciągłym strachu.

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-03-18 09:31:50

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
od razu
> pech życiowy .. to raczej ciężko stwierdzić ..
> szczególnie biorąc pod uwagę kobiety które muszą żyć w ciągłym

Muszą czy chcą?

No dobra jedne 'muszą' drugie 'chcą' - i co w związku z tym pech czy
choroba?

Qwax

1. Data: 2003-03-18 09:46:10

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra jedne 'muszą' drugie 'chcą' - i co w związku z tym pech czy
> choroba?

Może Ty się wypowiedz dlaczego uważasz że to pech albo dlaczego choroba?

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-03-18 11:13:43

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Może Ty się wypowiedz dlaczego uważasz że to pech albo dlaczego
choroba?

Nie wiem - zastanawiam się - miałem nadzieję że może jeszcze coś
innego - bo że nienormalne to fakt - w końcu jesteśmy ewolucyjnie
'skazani' na współżycie płciowe. I jest to jedna z największych sił w
przyrodzie. I dlatego przyczyny jej degeneracji są ciekawe.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-03-18 12:48:07

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...
> [...]
> 'skazani' na współżycie płciowe. I jest to jedna z największych sił w
> przyrodzie. I dlatego przyczyny jej degeneracji są ciekawe.

To w cale nie jest znowu az tak nienormalne, nawet w swiecie zwierzatek sa
znane przypadki "poswiecania sie dla dobra ogołu" i rezygnowania z tak
podstawowej funkcji jak rozmnażanie w zależności od uwarunkowań
zewnetrznych....

A w ludzkim swiecie monogamii, nadwyżki istot rodzaju żeńskiego a przede
wszystkim konwenansów myśle, że musi się zdarzać....

z pozdrowieniami
Aska

1. Data: 2003-03-18 13:55:32

Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy bycie dziewicą w wieku czterdziestu paru lat to choroba
> psychiczna czy życiowy pech?

Ani pech, ani choroba.
Rozumiem, że inne możliwości nie wchodzą w grę...?

Można spojrzeć na to w ten sposób: wszystko jeszcze przed nią.... echhh.....
:-)

--
fata
gg 1429929

1. Data: 2003-03-18 15:17:39

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...
> ogólny ?
> >
> Na podstawie szczególnych przypadków staram się je (przypadki i
> kobiety)zrozumieć.
> Nie chodzi mi jednocześnie o przypadki zakonnic i osób 'głęboko
> religijnych' - na ich temat mam wyrobione zdanie.
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Dziękuję. Nie mam więcej pytań, kosmito.
Fajne się ciebie ruchało.
http://strony.wp.pl/wp/tkwiecie/ufo.mp3

Tomasz Kwiecień
http://republika.pl/tkwiecie

1. Data: 2003-03-18 15:43:07

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>'skazani' na współżycie płciowe. I jest to jedna z największych sił w
>przyrodzie. I dlatego przyczyny jej degeneracji są ciekawe.

Na pewno zalezne jest to od popedu, od wychowania, a moze od jakis
wewnetrznych blokad (nacisnelabym ten ostatni punkt)...

Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-18 18:06:32

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" w news:b56i6t$3da$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Są kobiety które nie mają powodzenia u mężczyzn

To nie przejdzie. Sa faceci, ktorzy mawiaja:
- Potwor nie potwor, byle mial otwor. Znaczy sie ruchamy wszystko co na
drzewo nie ucieka.
A skoro tacy faceci sa, to tak dlugo zamrozony kapital musi miec inne
przyczyny ;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

psy i koty
pajac prezydencki -1441-wszy
pajac prezydencki -1441-wszy
twój cel = twoja cela