psy i koty

1. Data: 2003-03-17 23:19:56

Temat: psy i koty
Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z was spotkał się z takim podziałem kiedykolwiek ze ludzie dzielą
sie na psy i koty tj. koty chodzą wlasnymi sciezkami itp. a psy nie...i
blabla? jakie jeszcze cechy psy lub koty (ludzie nalezacy do poszczegolnych
grup ) waszym zdaniem ?

1. Data: 2003-03-18 19:57:27

Temat: Re: psy i koty
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vell Who Tell" news:b55kpn$hpq$1@atlantis.news.tpi.pl
> Czy ktoœ
> dzielš
> chodzš

Spotkałem się z podziałem, że ludzie dzielą się na tych co mają prawidłowe
kodowanie polskich liter i na tych którzy w tym temacie dają d... ;P

1. Data: 2003-03-18 21:36:58

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

swietnie.....zaiste jest to kwestia wagi swiatowej

1. Data: 2003-03-18 23:31:19

Od: "Ediss" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spotkałem się z podziałem, że ludzie dzielą się na tych co mają prawidłowe
> kodowanie polskich liter i na tych którzy w tym temacie dają d... ;P

no i jeszcze sa tacy co sa z przyszlosci i tacy co z czasow nam obecnych :D

1. Data: 2003-03-19 01:07:04

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kajam sie na litosc boska ze jak tylko znajde czas to zmienie to kodowanie a
poki co nie mam czasu ;) to co z psami i kotami ?? :-p rozumiem ze
nieaktulane :-P Pozdrowionka

1. Data: 2003-03-19 14:58:30

Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałem się z czymś takim wśród satanistów (odłam doggists - "jeżeli nie
da się tego wydupczyć, albo zjeść, zostaw to" i odłam cattists - "jeżeli
leżysz, biegnij, jeżeli biegniesz stój, jeżeli siedzisz, nie wstawaj, póki
nie nadjedzie tramwaj" - czy jakoś tak ;-)). Ale te dzieciaki różne bzdety
potrafią wymyśleć. Dodam, że byli to amerykańscy sataniści, co wszystko
tłumaczy. Podobnie, jak wszystko tłumaczą czeski death metal i gangsta rap.
Skądinąd większość psów również chadza własnymi ścieżkami, w ogóle w
przeciwieństwie do np. wilków - także z rodziny psowatych - psy nie są zbyt
stadne.

pajac prezydencki -1441-wszy
pajac prezydencki -1441-wszy
twój cel = twoja cela