Dziiecica sztywność ścięgen

1. Data: 2004-07-05 11:14:08

Temat: Dziiecica sztywność ścięgen
Od: "Krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja z takim oto problemem : moja trzyletnia siostrzenica ma
kłopty ze ścięgnami u nóg , a dokładnie u pięt .Z początku
chodziła jakoś tak bardziej na palcach niż na calych stopach
.Jest szczuoła , wysoka poza tym rozwija się normalnie.
Bardzo proszę podpowiedźcie co to może być ?

2. Data: 2004-07-05 12:14:43

Temat: Re: Dziiecica sztywność ścięgen
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Jul 2004 13:14:08 +0200, Krzysiek wrote:

> [...]
> .Jest szczuoła , wysoka poza tym rozwija się normalnie.
> Bardzo proszę podpowiedźcie co to może być ?

To może być wszystko.

Nie ma szans na jakiekolwiek wiążące podpowiedzi, bo nie jest możliwe
zbadanie dziecka przez sieć.

(BTW - a co to znaczy, że "rozwija się normalnie"?... Z jakiego punktu
widzenia? Kto to oceniał?...)

Mnie to co piszesz kojarzy się z pewną pilineuropatią (choć pacjent
zdecydowanie za młody), komu innemu może się skojarzyć z czymś zupełnie
innym. I mam pełną świadomość tego, że wysoce prawdopodobne jest to, ze
kojarzy mi się źle.

Proponuję skonsultować się z lekarzem. Takim prawdziwym, żywym. Który
będzie mógł dziecko porządnie zbadać.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-07-05 12:16:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zbadanie dziecka przez sieć.

(BTW - a co to znaczy, że "rozwija się normalnie"?... Z jakiego punktu

Mnie to co piszesz kojarzy się z pewną polineuropatią (choć pacjent
[...]

Badanie per rectum samemu?
Skaza Białkowa
Proszę o porad
zielona-żółta wydzielina z cewki moczowej
Mercilon?