Dziura w instalacji hydraulicznej

1. Data: 2003-07-03 09:27:43

Temat: Dziura w instalacji hydraulicznej
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam spory problem. Zbudowałem 2 lata temu dom. Instalację c.o. i wodną
wpuściłem w podłogę, którą pokryłem panelami układanymi na folii izolacyjnej z
gąbką. Gdzieś następuje przeciek ciepłej wody. Niestety nie ma on widocznych
objawów poza spadkiem ciśnienia na piecu gazowym. Piec jest OK, bo sprawdzałem
z fachowcami (nie jednym). Codziennie muszę do pieca dopuszczać ok. 0.5 l wody,
a w sezonie grzewczym - 1.5 l. Nie chciałbym pruć podłogi. Podobno istnieje w
Warszawie firma zajmująca się tego typu problemami. Czy ktoś mógłby mi udzielić
jakichkolwiek namiarów lub wskazówek w tym względzie. Proszę o odpowiedź na
priva.
Z góry dziękuję

1. Data: 2003-07-03 09:41:48

Temat: Re: Dziura w instalacji hydraulicznej
Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Objawy, o których piszesz, wcale nie muszą oznaczać nieszczelności- może
naczynie wyrównawcze (ciśnienie, szczelność).
O firmie nic nie wiem myśle, że każdy szanujący się hydraulik powinien
pomóc.
Możesz spróbować sprawdzać ciśnieniowo instalację fragmentami i sprawdzić:
czy i w jakim zakresie zmienia się ciśnienie w instalacji, oraz czy nic nie
wycieka poprzez zawór bezpieczeństwa.
Marek.

zlewozmywak 80/60 nad zmywarką 45 ?
[Warszawa] Drzwi suwane