Dziwne, Piotr Nowak pracuje w nocy?

następny post »
From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Dziwne, Piotr Nowak pracuje w nocy?
Date: Sat, 7 Jul 2018 01:42:04 +0200

Bardzo dziwne. Pan Piotr Nowak, ponoć psycholog społeczny, bliski
współpracownik Krzysztofa Leszczyńskiego w Spółdzielni Socjalnej Pasja
zakończył dzisiaj pracę o godz 16 i pojechał do domu. Po czym wrócił do
Ostrowiny ok. 21 rzekomo do pracy. Pod pretekstem, że na portierni nie
ma portiera wysłał Roberta Jaskułę do mnie po klucz od pokoju psychologa
i kartę do otwierania bramy wejściowej oraz otwierającej windę w budynku
głównym. Kartę miał mi oddać ale Robert powiedział mi, że mi ją sam odda
rano bo zostaje na całą noc pracować. Numer karty 183, otrzymałem ja od
p.Anny Rytkowskiej. Ciekawość po kiego licha przyjechał by pracować w
nocy i po co jest mu potrzebna karta do windy? Przecież nie jest
pracownikiem DPS-u lecz Spółdzielni i nie ma żadnych uprawnień do tego
by, nawet jako psycholog, konsultować mieszkańców i to jeszcze na
dodatek w nocy. Ciekawe, no nie?

Dzisiaj byłem na rozmowie u dra Kulaszewskiego. Dostałem zwolnienie
lekarskie
http://leotar.net/year_2018/files/20180706-Zwolnieni
e-lekarskie-L-4--29.06-20.07.2018-.pdf
zamiast natychmiastowego zwolnienia z pracy
http://leotar.net/year_2018/files/20180629-Rozwi-zan
ie-umowy-o-prac-.pdf,
które otrzymałem dnia 29 czerwca 2018 r.

Co za jakieś dziwne harce i kombinacje uskutecznia nadal p.Leszczyński?

A tutaj cała historia mojej pracy dla Spółdzielni Socjalnej Pasja
http://leotar.net/year_2018/moja-przygoda-ze-spo-dzi
elni-...html

LeoTar Gnostyk