Re: Dziwne, Piotr Nowak pracuje w nocy?

Data: 2018-07-09 18:38:13
Temat: Re: Dziwne, Piotr Nowak pracuje w nocy?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 07.07.2018 o 07:14, LeoTar Gnostyk pisze:

> Piotr Nowak, który wczoraj, póznym wieczorem (o godz.22.06) dzwonił
> do mnie z telefonu służbowego 517098137, iż rzekomo czeka pod bramką
> portierni, którą opuścił portier, z prośbą bym mu dostarczył kartę
> do otwierania bramki oraz udostępniającą windę w budynku głównym, a
> także klucz do pokoju psychologa (ten ekstra klucz znajdował się u
> mnie), ponieważ ma rzekomo pracować w nocy, miał mi oddać kartę
> dzisiaj rano. Klucz i kartę odebrał ode mnie Robert Jaskuła vel
> Fedorów. Gdy go pózniej zapytałem o kartę powiedział, że Nowak zwróci
> [...]

W sobotę pan Piotr Nowak obiecał mi zwrócić w poniedziałek rano kartę do
otwierania bramki i windy. Dzisiaj rano spotkaliśmy się pod sklepikiem
gdy pan Piotr przyjechał rowerem do pracy. Poprosiłem go o zwrot karty
na co poprosił, że jeszcze prosi o chwilę, 15 minut, bo musi zwieżć
windą z 3 piętra na dół pana Janka Marana, tak jakby ten nie miał nóg i
nie wiedział gdzie są schody. W końcu przystałem na to pod warunkiem, że
pan Nowak sam mi przyniesie kartę do pokoju. Solennie obiecał, że
przyniesie kartę osobiście. Kartę przyniósł, i to nawet szybciej ale nie
pan Nowak tylko Robert Jaskuła vel Fedorów. Pewnie pan Nowak Piotr sobie
pomyślał, że mnie w ten sposób poniży lub umniejszy moją wartość i że
się potem dam wkręcić. Taka subtelna próba pożywienia się psychiką
ofiary, której brakuje poczucia własnej wartości. Na mnie to, niestety
na zgubę pana Nowaka, od dawna już nie działa. Nie wiem na co liczył bo
sam mu to już dawno wyjaśniłem. Pewnie liczy na to, ze stanie sie cud,
który panu Leszczyńskiemu i jemu przywróci moc dyktowania ludziom
dowolnych warunków współpracy.

LeoTar Gnostyk