Dziwne dolegliwości żołądka.

1. Data: 2002-10-02 13:11:41

Temat: Dziwne dolegliwości żołądka.
Od: "Pedro \(Dive Club\)" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam piszę do Was bo może tu ktoś znajdzie rozwiązanie mojeg problemu albo
wskaże gdzie się udać.

Będąc w sierpniu w Egipcie razem z kolegą chwyciła nas dolegliwość która
często chwyta Europejczyków w tamtych strona (zemsta faraona czy jak ktoś
woli biegunka).
Kolega miał nawet dreszcze i chyba temperaturę. generalnie oprócz problemów
z biegunką cały dzień spaliśmy bo byliśmy zmęczeni.
Od powrotu miałem dziwne bóle brzucha... okazało się, że kolega ma to samo i
był u lekarza ale ten nic nie stwierdził.
Bóle mam prawie co dzień i promieniują przełykiem az do szczęki??? Mam
dziwne drętwienie żebów.

Zastanawiam się czy udać się do gastrologa czy do lekarza chorób
tropikalnych, który może mieć większe pojęcie o tej dolegliwości.
Może jest ktoś kto spotkał się z czymś takim?

Piotrek Narczyk (Dive Club)
zanurkuj z nami www.binon.com.pl
p...@p...fm