wróciła szkoła, wróciła zgaga

1. Data: 2002-10-02 04:07:12

Temat: wróciła szkoła, wróciła zgaga
Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

w nocy jak dluzej siedze przy komputerze, etc ksiazkach normalnie az mnie
boli
czasami w przelyku (o pieczeniu to moge wspominac tylko)
takie sceny sobie przypominam sprzed wakacji.
skonczyly sie wakacje i dzisiaj znow to poczulem. zgaga :(
nic jej nie moglo powstrzymac. 1,5 litra mineralki, kanapka z zoltym serem.
pamietam ze dobrze mi robily jogurty. ale nie bede wcinal jogurtow
jak mnie zaczyna palic przelyk. bo nigdy i tak nie zdaze zanim sie ten
kwas wyleje i narobi szkod. co jest przyczyna? (chodzi mi o diete)
pale malo papierosow, nawet w porownaniu z wakacjami (4 tego wypalilem nad
ranem, o 6... siedzac cala nac, a i tak sie ograniczam do 5-10 dziennie)
chcialem sie tez zapytac o kawe. jaki ona ma wplyw na zoladek?
jak dobierac mam diete. bo nie dosc ze mnie czeka rak pluc pewnie kiedys
jak tego g. nie rzuce... a moze juz mam? to jeszce rak przelyku od tego
kwasu
(podobno to b. prawdopodobne jak sie czesto powtarza zgaga a ja tak nie
chce)

2. Data: 2002-10-02 07:45:53

Temat: Re: wróciła szkoła, wróciła zgaga
Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sd_" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> [...]
> kwasu
> (podobno to b. prawdopodobne jak sie czesto powtarza zgaga a ja tak nie

Zrobić sobie przede wszystkim gastroskopię,a na razie na złagodzenie zgagi
dobry byłby Maalox, w tabletkach do ssania,w aptece bez recepty.
pzdr.
e.

3. Data: 2002-10-02 08:18:10

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zgagi
> dobry byłby Maalox, w tabletkach do ssania,w aptece bez recepty.

A potem zająć sie nerwami.
Bo ja bym tu bezpośrednio łaczyła zgagę z poczatkiem szkoły.

4. Data: 2002-10-02 08:20:45

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "sd_" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> serem.
jeśli pijesz mineralną to tylko niegazowaną, z uwagi na fakt, iż CO2 drażni
śluzówkę żołądka i pobudza ją do wytwarzania kwasu
przy takiej ilości nie powinny zaszkodzić, jednak skoro palisz tak niewiele,
rzuć to diabelstwo
zdecydowanie odstawić!!!
> Zrobić sobie przede wszystkim gastroskopię,a na razie na  złagodzenie zgagi
> dobry byłby Maalox, w tabletkach do ssania,w aptece bez recepty.
> pzdr.
> e.

Spróbuj żel aluminiowo fosforanowy dostępny w każdej aptece bez recepty.
Po odstawieniu kawy ziołowe preparaty działające sedatywnie (melisa, waleriana.
Przy braku poprawy konieczna wizyta u gastroenterologa.
Pozdro.
Pavulon

Rezonans i nierówne źrenice
AMGdansk plis szukam ksiazki