Dziwne grudki na wargach

1. Data: 2003-02-02 22:12:36

Temat: Dziwne grudki na wargach
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem:
od dłuzszego czas mam na górnej wardze jakies dziwne coś, jakby małe grudki
pod skora, nie bardzo widoczne o srednicy ok 0.3 mm, ich liczbe jest raczej
stala - ani ich nie ubywa ani nie przybywa. Nie bolą, nie pękają - po prostu
są.
Jesli ktos wie co to moze byc to bardzo prosze o odpowiedz.
thx

2. Data: 2003-02-03 14:01:55

Temat: Re: Dziwne grudki na wargach
Od: "hmmm" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy w tych miejscach nie pojaiwa Ci się opryszczka? Może
zdarzyć się tak, że masz tam jakby centrum dowodzenia tego wirusa. Jeśli
nie, to gdzie dokładnie są te grudki i jaki mają kolor? Czy widać je kiedy
napinasz skórę i czy są białe? Jeśli tak, to witaj w klubie... Mam to od
dawna i nic złego się z tym nie dzieje...

Pozdrawiam.

3. Data: 2003-02-03 18:48:51

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napinasz skórę i czy są białe? Jeśli tak, to witaj w klubie... Mam to od
> dawna i nic złego się z tym nie dzieje...

Cos wlasnie takiego, koloru skory. Tylko co to jest? Trzeba z tym isc do
jakiegos lekarza? Czy tez jest to niegrozne i moze sobie tam byc?

Dzieki w kazdym badz razie za odpowiedz.
Pozdrwiam.
Kowal

HUMANA SL, Isomil???????????
Jak jest z zatokami?