Dziwne wgłębienie w stawie

1. Data: 2008-05-15 14:42:06

Temat: Dziwne wgłębienie w stawie
Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mąż od kilku miesięcy wyczuwał drobną zmianę w kolanie. Siedząc i
przesuwając po "szczycie" kolana (tam gzie się skóra przy ugięciu stawu
naciąga najbardziej ;-)) palcem wyczuwał w prawym kolanie niewielkie
wgłębienie, które przy ucisku trochę kłuło. Z czasem ból stawał się
silniejszy. Nie może klękać ani mocniej dotknąć kolana, nawet jak śpi tak,
że wierzchem kolana dotyka łóżka to ból jest okropny. Określa to tak, jakby
mu się coś od środka wbijało w skórę. Ortopeda dał mu jakiś czas temu w to
miejsce zatrzyk podskórny z jakiegoś sterydu i na kilka dni wytworzyła się
taka niby poduszeczka, dzięki której dolegliwości się znacznie zmniejszyły
ale po tygodniu było jak dawniej. Mąż zaczął rehabilitację - diadynamic i
laser, i jakby zaczęło pomagać. Miesiąc temu musiał niestety rehabilitację
przerwać z powodu pracy i wszystko wróciło. Teraz wgłębienie jest dwa razy
większe niż na początku a kłucie jest przy najmniejszym nawet dotknięciu.
Ortopeda na pytanie, co mężowi jest nie udzielił odpowiedzi bo sam szczerze
mówiąc nie wiedział.
Może ktoś poradzi co to może być i co z tym robić?

2. Data: 2008-05-15 16:48:40

Temat: Re: Dziwne wgłębienie w stawie
Od: "Pytanie" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" napisał:
> Witam,
> mąż od kilku miesięcy wyczuwał drobną zmianę w kolanie. Siedząc i
> przesuwając po "szczycie" kolana (tam gzie się skóra przy ugięciu stawu
> naciąga najbardziej ;-))

Znaczy się o rzepkę chodzi? :)

> Ortopeda na pytanie, co mężowi jest nie udzielił odpowiedzi bo sam
> szczerze mówiąc nie wiedział.
> Może ktoś poradzi co to może być i co z tym robić?

Może to chondromalacja?
Rzuć w google - wyrzuci Ci sporo wyników...
Ale nie chce mi się wierzyć, żeby ortopeda nie mógł określić, czy to to, czy
nie to...

3. Data: 2008-05-15 21:19:10

Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był robiony rezonans kolana ale z okazji łąkotki tylnej, która na badaniu
okazała się pęknięta. Chondromalacja rzepki też wyszła ale lekarz
stwierdził, że to nie jest w tym miejscu, które tak kłuje. W sumie oprócz
tego, że dał ten zastrzyk to nic nie powiedział, nie zasugerował nawet co to
może być. A kolano dalej jak kłuło tak kłuje.
Pozdrawiam
Marta

Chroniczny bol kosci/miesni
Bliznowiec