Dziwne zgrubienie

1. Data: 2002-06-17 08:53:24

Temat: Dziwne zgrubienie
Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że muszę iść z tym do lekarza...ale może ktoś mi już teraz powie co to
jest.

To jest takie zgrubienie - jakby zaszyty płynny woreczek.
Mam to obok łopatki - większe niż 5 zł.
Jak to dotykam - (jest miękkie) przesuwa się w inne miejsce.
Nie boli mnie to.
Zauważyłam to dopiero wczoraj - jak mi mój facet mył plecy.
Wcześniej myłam sobie sama - gąbką - i tego nie zauważyłam.... (oczywiście
to jego wina, że wcześniej tego nie wykryłam - bo nie chciał mi pleców
myć..:)))))

Czekam na odpowiedź...co to jest...i jak się tego pozbywa....

Karolina

2. Data: 2002-06-20 12:42:36

Temat: Re: Dziwne zgrubienie
Od: "Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzechutek" <g...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
> Mam to obok łopatki - większe niż 5 zł.
> Jak to dotykam - (jest miękkie) przesuwa się w inne miejsce.

Tak na oko... najprawdopodobniej jakaś torbiel. Raczej nic poważnego, ale
wypadąłoby wyciąć i zbadać histopatologicznie. Dopiero wtedy bedzie można
udzielić konkretnej odpowiedzi.

Wizyta u lekarza na pewno bedzie konieczna, coś takiego trzeba przynajmniej
zobaczyć i dotknąć.

Pozdrawiam.

--
Robert Ślisz (Siwy)