Dziwny ból brzucha

41. Data: 2008-04-25 11:32:14

Temat: Re: Dziwny ból brzucha
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:furgph$sfv$1@inews.gazeta.pl...

> jak nie można? Właśnie można. Idziesz i mówisz "chcę na jeża", dostajesz na
> jeża. Nie płacisz za to że fryzjer spróbuje, że zechce, że wykona jakieś
> czynności. Płacisz za efekt.

Gorzej jak zamiast na jeża zgoli do skóry
-a opłatę za usługę i tak zechce pobrać...

> dla poprawy statystyki robi się nieco inne rzeczy, niedawno był niezły
> artykuł w "lancecie" na ten temat.

to nie powołuj się na lepsze statystyki przeżywalności w wyniku braku leczenia ale na
wyleczalność... ;)

42. Data: 2008-04-25 11:32:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
i pogaworzyć [miało być] można ;)

43. Data: 2008-04-25 13:07:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> Gorzej jak zamiast na jeża zgoli do skóry
> -a opłatę za usługę i tak zechce pobrać...

i tym się różni zawód fryzjera od zawodu lekarza, że fryzjerowi możesz
wytoczyć proces i go WYGRAĆ, bo inni fryzjerzy poświadczą przeciw niemu aby
skosić konkurencję, a z lekarzem przegrasz, bo 95% środowiska poprze
nieudacznika a konto wypaczonej solidarności zawodowej

> to nie powołuj się na lepsze statystyki przeżywalności w wyniku braku
> leczenia ale na wyleczalność... ;)

a, już wiem co jest nie tak - pisząc o lepszej przeżywalności w wyniku braku
leczenia miałem na myśli medycynę oficjalną.

44. Data: 2008-04-25 21:36:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a, już wiem co jest nie tak - pisząc o lepszej przeżywalności w wyniku braku
> leczenia miałem na myśli medycynę oficjalną.

szkoda że nie wyleczalność ;)

45. Data: 2008-04-25 23:22:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> szkoda że nie wyleczalność ;)

nie ma czegoś takiego jak wyleczalność nowotworów w akademickiej medycynie,
jako że do tej pory medycyna akademicka nie zna żadnego leku na raka. Co
najwyżej niszczy się za setki tysięcy zdrowie pacjenta niszcząc
jednocześnie zrakowaciałą tkankę, licząc na to, że pacjent zregeneruje się
szybciej niż rak. Sprzedając leki maskujące objawy niszczenia za kolejne
dziesiątki tysięcy.

46. Data: 2008-04-26 17:02:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szybciej niż rak. Sprzedając leki maskujące objawy niszczenia za kolejne
Wiem.
Dlatego napisałem: "szkoda że nie wyleczalność" ;)

Uczucie czegoś włóknistego w gardle?
amerykanie leczący homoseksualizm
Zakaz krytyki lekarzy - niekonstytucyjny :)
ubezpieczenie na 1 miesiąc w RC
ubezpieczenie na 1 miesiąc w RC