Dziwny ból brzucha

1. Data: 2008-04-23 18:35:39

Temat: Dziwny ból brzucha
Od: "Maksym" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Trzeci dzień boli mnie brzuch. Nie jest to ból intensywny - raczej taki
delikatny, który nie przeszkadza, ale nie pozwala o sobie zapomnieć.
Występuje w górnej części brzucha (od pępka do żeber). Poza tym nie mam
zupelnie żadnych innych dolegliwości.
Mam 22 lata i jedynym pomysłem na przyczynę może być wyraźnie niezdrowy tryb
odżywiania (klasyczne studenckie zarcie, o losowych godzinach + duuużo
słodyczy).
Ktoś ma pomysł co to może być?
Czy powinienem się bardzo przejmować?

Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Maksym

2. Data: 2008-04-23 18:46:47

Temat: Re: Dziwny ból brzucha
Od: "Jacek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maksym <j...@a...net> napisał(a):

> Witam
>
> Trzeci dzień boli mnie brzuch (...)
> Ktoś ma pomysł co to może być?
> Czy powinienem się bardzo przejmować?

Generalnie każdy przypadek wiążący się z utrzymującym się bólem powinien
zostać zdiagnozowany przez lekarza. Ilość kombinacji możliwych przyczyn bólu
brzucha jest naprawdę imponująca. Trudno jest powiedzieć czy wyłączną
przyczyną jest Twoja "zdrowa" dieta. Ja osobiście udałbym sie dolekarza.

Pzdr.

3. Data: 2008-04-23 19:24:24

Od: "Maksym" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> brzucha jest naprawdę imponująca. Trudno jest powiedzieć czy wyłączną
> przyczyną jest Twoja "zdrowa" dieta. Ja osobiście udałbym sie dolekarza.

Tak też myślałem, a uważasz że powinienem się śpieszyć czy raczej może to
kilka dni poczekać? Planowałem wyjazd jutro i wtedy mógłbym pójść
najszybciej w poniedziałek. Czy to może być coś wymagające natychmiastowej
reakcji?

4. Data: 2008-04-23 19:31:47

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maksym" < > napisał w wiadomości

> [...]
> kilka dni poczekać? Planowałem wyjazd jutro i wtedy mógłbym pójść
> najszybciej w poniedziałek. Czy to może być coś wymagające natychmiastowej

Lekarz po zbadaniu Cie powie, czy to przypadek pilny czy nie. Sorry, ale
taka jest prawda.

Pozdrawiam
regen

5. Data: 2008-04-23 19:33:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maksym" <j...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> kilka dni poczekać? Planowałem wyjazd jutro i wtedy mógłbym pójść
> najszybciej w poniedziałek. Czy to może być coś wymagające natychmiastowej

Nie zrozumiałeś?
Równie dobrze może to być nerwobólowy ścisk mięśni gładkich
jak i ostatnie stadium raka, od ciebie zależy czy będziesz
chciał ryzykować opóźnienie kompetentnej diagnozy...

6. Data: 2008-04-23 19:45:55

Od: "Jacek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maksym <j...@a...net> napisał(a):

> Tak też myślałem, a uważasz że powinienem się śpieszyć czy raczej może to
> kilka dni poczekać?

Powiem to mniej drastycznie niż mój przedmówca - nie wiem czy powinieneś się
spieszyć? Nie wiem, gdyż nie jestem Tobą i nie będę podejmował decyzji za
Ciebie. Jak już pisałem - jama brzuszna to prawdziwa kopalnia rozmaitych
przyczyn bólu. Nie jestem zwolennikiem domowych terapii opartych na
przypuszczeniach. Dlatego nie polecę Ci żadnego preparatu. Powtórze też - ja
osobiście skonsultowałbym się z lekarzem.

7. Data: 2008-04-23 19:56:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Równie dobrze może to być nerwobólowy ścisk mięśni gładkich
> jak i ostatnie stadium raka,
Nie strasz młodego człowieka. Jakie jest prawdopodobieństwo takiej diagnozy?

> od ciebie zależy czy będziesz
> chciał ryzykować opóźnienie kompetentnej diagnozy...
A medyk go spławi,
facet straci czas, nerwy, kupi grypę, zawali kolokwium, nie zje obiadu.....

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

8. Data: 2008-04-23 20:01:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie strasz młodego człowieka. Jakie jest prawdopodobieństwo takiej diagnozy?

Na tyle duże [łączne wszelkich bolesnych chorób żołądka groźnych dla życia]
że całkiem możliwe jest iż ratujemy mu życie ;)

I nabawi się wrzodów? ;P

9. Data: 2008-04-23 20:03:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na tyle duże [łączne wszelkich bolesnych chorób żołądka groźnych dla
> życia]
> że całkiem możliwe jest iż ratujemy mu życie ;)
Może podaj wartość.

> I nabawi się wrzodów? ;P
Może już ma.

10. Data: 2008-04-23 20:05:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Na tyle duże [łączne wszelkich bolesnych chorób żołądka groźnych dla życia]
> że całkiem możliwe jest iż ratujemy mu życie ;)

Jak się gość da lekceważąc chorobę to spławi...więc im bardziej się przejmie
tym pewniej dostanie przynajmniej skierowanie na usg + podstawowe badania
diagnostyczne z krwi.

> I nabawi się wrzodów? ;P

PS: swoją drogą jako dysortografik wielokrotnie odsądzany na grupach z powodu formy a
nie treści postów popieram twoją inicjatywę zmian ustawodawczych zasad pisowni języka
pl.
;)

Uczucie czegoś włóknistego w gardle?
amerykanie leczący homoseksualizm
Zakaz krytyki lekarzy - niekonstytucyjny :)
ubezpieczenie na 1 miesiąc w RC
ubezpieczenie na 1 miesiąc w RC