Dziwny bol w okolicy watroby

1. Data: 2010-01-28 07:19:10

Temat: Dziwny bol w okolicy watroby
Od: Torbut <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakis czas temu zaczela pobolewac mnie watroba, poniewaz nie prowadzilem
zbyt zdrowej diety udalem sie do lekarza. Po wykonaiu badan watrobowych
okazalo sie, ze sa bardzo zle.
Trzy misiace diety, ziolka itp sprawily, ze wyniki doszly do normy. W
tej chwili odrzywiam sie zdrowo i patrze na to co jem. Od jakieghos
czasu znowu czuje bol w okolicy watroby ale zupelnie inny niz kiedys.
Kiedys byl to bol samoczynny, takie lekkie cmienie w okolicy zagiecia
zeber. Bolalo bez wzgledu na pozycje ciala. Teraz czuje klocie tylko
przy poruszeniu sie. Gdy schodze szybko po schodach to kluje, gdy zrobie
skret tulowia aby cos siegnac prawa reka. Gdy otwieram ciezkie drzwi
prawa reka czuje to samo. Z tym, ze bol jest zlokalizowany najczesciej
bardziej z tylu. Od zagiecia zeber do wrecz czasami okolic nerek. I
wlasnie tyko w czasie poruszenia sie. Czy to moze byc znowu od watroby?

Dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2010-01-28 07:32:58

Temat: Re: Dziwny bol w okolicy watroby
Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie tyko w czasie poruszenia sie. Czy to moze byc znowu od watroby?

tak, wątroba potrafi blolec z przedosu, styłu, a nawet pod prawymżebrem

jk

3. Data: 2010-01-28 17:21:54

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-28 08:19, Torbut pisze:
> [...]
> bardziej z tylu. Od zagiecia zeber do wrecz czasami okolic nerek. I
> wlasnie tyko w czasie poruszenia sie. Czy to moze byc znowu od watroby?

To są na 99% kamienie w pęcherzyku żółciowym.

--
animka

4. Data: 2010-01-28 21:39:39

Od: "michhallski" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2010-01-28 08:19, Torbut pisze:

To są na 99% kamienie w pęcherzyku żółciowym.

Albo w drogach wątroby

5. Data: 2010-01-30 20:44:26

Od: "Tadek" <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michhallski" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
> W dniu 2010-01-28 08:19, Torbut pisze:
>
> To są na 99% kamienie w pęcherzyku żółciowym.
>

> Albo w drogach wątroby

Pol roku temu mialem USG jamy brzuszne i w wyniku mam napisane, ze drogi
zolciowe bez zlogow. Moga sie kamienie zrobic w pol roku?

Re: C.d. - Bicie w szpitalu psychiatrycznym
Lewa ręka od czterech dni ciągle 'zdrętwiana"
Ból skóry głowy
Ból sk
pamięć wody -dowód naukowy