Dziwny robal

11. Data: 2000-05-26 22:31:58

Temat: Re: Dziwny robal
Od: Sławomir Siudziński <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakulka" <k...@y...com> napisał w wiadomości
news:392e2b92@news.vogel.pl...
> Niestety nie wiem co to jest, ale u mnie tez sie pojawilo.
> Pozdrawiam Kakulka
> Użytkownik Tomek <t...@i...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8ge44d$5hb$...@s...icm.edu.pl...
> owadow

Myślę,że jest to chrabąszcz majowy.Największy szkodnik trawnika.Larwy
tego gada żyją w ziemi 3 lata zjadając korzenie traw.Widziałem trawnik
zaatakowany przez tą plagę.Trawa usycha i wychodzi z łatwością ponieważ
pozbawiona jest korzeni.:-(
W sklepach ogrodniczych można kupić środek zwalczający larwy
chrabąszcza(niestety nie pamiętam nazwy,ale jak Ktoś zainteresowany to
się dowiem).
Chrabąszcze również lubią i atakują róże.
W czasie ich nalotu na ogród wskazane jest ich wyłapywanie np.do słoika
z pokrywką.
s...@i...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl