Re: nasiona ciemiernika

1. Data: 2000-05-23 11:46:57

Temat: Re: nasiona ciemiernika
Od: w...@p...pl ("Lesław Wojewodzic") szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr D. <p...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8feber$bq0$...@s...man.poznan.pl...
Basia napisała:
> [...]

Pytanie nie było do mnie ale podzielę się doświadczeniem.
W marcu w związku z powiększniem tarasu musiałem przesadzić dwa ciemierniki
wiedząc,
że nie znoszą przesadzania. Przeniosłem je z dużą bryłą ziemi aczkolwiek
uwidoczniły się
ich czarne korzenie. Przesadzanie zniosły nie najgorzej a jeden (póżniejszy) ma
kwiaty do dzisiaj!
pozdrawiam
Lesław

2. Data: 2000-05-23 12:54:42

Temat: Odp: nasiona ciemiernika
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesław Wojewodzic" <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:C...@g...prokom.pl...

> [...]
> uwidoczniły się
> ich czarne korzenie. Przesadzanie zniosły nie najgorzej a jeden

Czy to były ciemierniki białe? (żeby kwitły aż do teraz - jakiś fenomen! A
może mutant? Nie masz przypadkiem nasion?)
I czy próbowałeś rozdzielać kępy?
Z moich doświadczeń też wynika, że z przedaszaniem jako takim nie ma
większego kłopotu. Natomiast po podzieleniu czeka się na kwiaty i czeka, co
najmniej parę lat.

Pozdrawiam, Basia.

JAK PRZEGONIC KRETA
Bez,lillak-zasychanie