Dziwny sen

1. Data: 2000-06-21 07:54:08

Temat: Dziwny sen
Od: "Christobal" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!
To mój pierwszy raz na tej grupie :)))
Mam nadzieję, że ktoś wytłumaczy mój sen:
Śniło mi się, że w nocy idę wzdłuż torów kolejowych........ Po lewej stronie
były wysokie skały, po prawej ciągnęły się tory. Dotarłem do jakiegoś
opuszczonego dworca, murowanego z odrapanymi ścianami, drzwiami z blachy
zamkniętymi na kłódkę..... minąłem go i dotarłem do kolejnego dworca, tym
razem drewnianego, rozlatującego się, obok niego stał stary pociąg z
powwybijanymi oknami, odrapany. Nad dworcem latały jakieś dziwne postacie -
wiedziałem, że to duchy..... Nagle jakaś siła porwała mnie w powietrze,
poczułem ogromny strach.... i się obudziłem......

Z góry dziękuję za jakieś wytłumaczenie.

--------------------------------------------@-------
Krzysztof
email: c...@i...pl
c...@k...net.pl

http://www.graal.prv.pl

1. Data: 2000-06-21 08:19:55

Temat: Re: Dziwny sen
Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

Ależ to bardzo proste!
Tory kolejowe to oczywiście Twoja droga przez życie. Skały po lewej stronie to
napewno problemy jakie cały czas Ci w życiu towarzyszš ale Ty zastawiasz je z
boku i idziesz dalej przed siebie. Drzwi z balchy zamknięte na kłodkę to nic
innego jak Twoja osobowść do której nikt nie może się dotać. Dlatego też
porzucasz dworzec murowany który jest symbolem jakigoś etepu w Twym zyciu, choć
ściany sš odrapane to jednak dało by się coś jeszcze z nimi zrobić. Ty jednak
idziesz dalej do kapletnej ruiny. Stary pociag to nic innego jak pocišg do
osbników płci przeciwnej (bšdź tej samej) z kórego już nic nie będzie.
Porwanie przez duchy to pewny zwiastun śmierci!!!!
Tak więc nic dobrego CI to nie wrózy. Radził bym przez najbliższe dwa miesiace
nie wychodzić z domu i popracowac nad swojš osobowościš. Może zamówic wizyt
psychoterapeuty, księdza itp.
W razie dodatkowych pytań zadzoń do mnie!!

WRÓŻKA SEMIRA
0 700 123 456 cena 10 zł + vat

Pozdrawiam
NF

------------------------

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-21 08:53:07

Temat: Odp: Dziwny sen
Od: "Christobal" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczywiście jest tak źle !!!!????????

Krzysztof

1. Data: 2000-06-21 08:56:47

Od: "abdull" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-06-23 21:27:25

Temat: Re: Odp: Dziwny sen
Od: Konrad Glibowski <k...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Christobal wrote:

> rzeczywiście jest tak źle !!!!????????
>
> Krzysztof
Nie jest tak zle
pani worka przesadza. :))

Pozatym sny sa mozliwoscia przyszlosci,
najbardziej prawdopodoba, albo
najbardziej straszna albo ... tysiace mozliwosci.

To tylko sen
jezeli w ogole czegos powinienes sie obawiac to tego co dzieje sie na
jawie.

konrad

1. Data: 2000-06-23 21:49:53

Od: Konrad Glibowski <k...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Glibowski wrote:

> Nie jest tak zle
> pani worka przesadza. :))

przepraszam mialo bys wrozka

1. Data: 2000-06-26 20:03:58

Od: "-=SpookY=-" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedziałem, że to duchy..... Nagle jakaś siła porwała mnie w powietrze,
> poczułem ogromny strach.... i się obudziłem......

wierzycie w to że sny mają jakiś podtekst?
czy może naoglądacie się czegoś np. w TV i śni się to potem wam po nocach?

zazdrosc w zwiazku
uleczyc siebie
Reklamy