« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2000-06-20 21:51:05
Temat: ReklamyWitam wszystkich
Do dziwnego dla mnie wydarzenia doszlo dzisiaj podczas oglądania meczu
Anglia-Rumunia
Na Polsacie leciał podczas meczu fajny film komedia "9 miesiecy" i gdy nic
się niedziało
podczas meczu (choc bardzo rzadko bo mecz obfitowal w mnostwo akcji) na
chwile przelaczalem na Polsat
W pewnym momencie (w przerwie meczu) na TV 2 zaczeły leciec reklamy wiec
przelaczylem na Polsat ku mojemu niezadowoleniu na Polsacie też zaczeli
puszczac blok reklamowy ,chcialem isc wlaczyc kom... i zobaczyc co na liscie
slychac ale przykula mnie jedna reklama jak sie skaczyla przelaczylem na
drugi zeby obejrzec czy mecz sie juz nie zaczol ,oczywiscie reklama
zapomnialem juz co mialem zrobic pocykalem sobie pilotem tylko po tych
dwoch stacjach z reklamami (nie wiem czemu strasznie nie lubie, reklam chyba
jak kazdy) i poczwili jakby nie swiadomie zaczelem ogladac te reklamy ktore
mi sie podobly zaczelem szukac na innych stacjach jakiej fajnej
reklamy.Ogladalo mi sie je lepiej niz wszystko inne co w tym momencie
lecialo w TV .
Czy zdarza wam się cos podobnego
Pozdrawiam Abdull
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2000-06-21 07:41:30
Temat: Re: Reklamyabdull <a...@s...pl> w artykule news:dHR35.36424$DC.808933@news.tpnet.pl
pisze...
> jak kazdy) i poczwili jakby nie swiadomie zaczelem ogladac te reklamy
ktore
> mi sie podobly zaczelem szukac na innych stacjach jakiej fajnej
> reklamy.Ogladalo mi sie je lepiej niz wszystko inne co w tym momencie
> lecialo w TV .
> Czy zdarza wam się cos podobnego
> Pozdrawiam Abdull
nie szukam specjalnie dobrych reklam, ale niektore mi sie podobaja
i milo mi sie je oglada - jesli sa zabawne, maja ciekawy pomysl i nie widze
ich
po raz setny (niektorzy reklamodawcy wierza chyba w maksyme
'ilosc przechodzi w jakosc') to dlaczego nie...
niestety wiekszosc reklam jest beznadziejna, ale cale szczescie widoczna
jest stopniowa poprawa
bs
PS
czy ktos moglby wyjasnic dlaczego BEZNADZIEJNE reklamy
typu 'zwykly proszek' i 'proszek marki zzz-tu-nazwa-proszku'
sa skuteczne? bo musza byc skuteczne skoro ciagle bardzo
wiele reklam opiera sie na tym schemacie...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2000-06-21 07:52:43
Temat: Re: ReklamyDlatego jest skuteczna bo jest prosta i ma trafić do prostych ludzi. Tak samo
jak proste jest użycie proszku i pralki. W jaki inny sposób można zareklamwac
proszek do pranie????
Trzeba powidzić poprostu: TEN PROSZEK JEST LEPSZY NIŻ INNE. I to starczy.
Jeżli na półce stojš dwa proszki i nie wiesz który kupić i ktos podejdzie i
pewie ten jest dobry a ten zły to który weźmiesz? Nie znasz swego doradcy nie
masz powdów aby mu ufać ale jestm pewnien, że kupisz ten o którym mówi, że jest
lepszy.
Pozdrawiam
NF
~anon napisał(a):
> abdull <a...@s...pl> w artykule news:dHR35.36424$DC.808933@news.tpnet.pl
> pisze...
> > jak kazdy) i poczwili jakby nie swiadomie zaczelem ogladac te reklamy
> ktore
> > mi sie podobly zaczelem szukac na innych stacjach jakiej fajnej
> > reklamy.Ogladalo mi sie je lepiej niz wszystko inne co w tym momencie
> > lecialo w TV .
> > Czy zdarza wam się cos podobnego
> > Pozdrawiam Abdull
>
> nie szukam specjalnie dobrych reklam, ale niektore mi sie podobaja
> i milo mi sie je oglada - jesli sa zabawne, maja ciekawy pomysl i nie widze
> ich
> po raz setny (niektorzy reklamodawcy wierza chyba w maksyme
> 'ilosc przechodzi w jakosc') to dlaczego nie...
> niestety wiekszosc reklam jest beznadziejna, ale cale szczescie widoczna
> jest stopniowa poprawa
> bs
>
> PS
> czy ktos moglby wyjasnic dlaczego BEZNADZIEJNE reklamy
> typu 'zwykly proszek' i 'proszek marki zzz-tu-nazwa-proszku'
> sa skuteczne? bo musza byc skuteczne skoro ciagle bardzo
> wiele reklam opiera sie na tym schemacie...
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2000-06-21 12:42:44
Temat: Re: Reklamy
~anon napisał(a) w wiadomości: ...
>czy ktos moglby wyjasnic dlaczego BEZNADZIEJNE reklamy
>typu 'zwykly proszek' i 'proszek marki zzz-tu-nazwa-proszku'
>sa skuteczne? bo musza byc skuteczne skoro ciagle bardzo
>wiele reklam opiera sie na tym schemacie...
Co do skutecznosci reklam proszków - kiedys w Stanach przeprowadzono ciekawy
eksperyment. Badano dwa czynniki: stosunek emocjalny do reklamy proszku oraz
ilość sprzedanego proszku. ZTCW była to klasyczna reklama proszkowa.
Nastawienie oglądających było z początku dość przychylne, wraz z częstością
emisji reklam stosunek zaczął sie pogarszać, wreszcie po kilku miesiącach
przekształcił się w nienawiśc do reklamy, którą bezustannie trzeba było
oglądać. A sprzedaż proszku rosła i rosła...... ;)))
Pewnie działa efekt czystej ekspozycji.
Poza tym - reklamy te korzystaja z tzw. peryferycznego toru perswazji - tzn
w najmniejszym stopniu odwołują się do racjonalnej, rozbudowanej
argumentacji. Liczy sie to coś, co wpada nam do oka i ucha kiedy w przerwie
filmu jemy kanapkę, przeciągamy się i - oczywiście nie myślimy - widok
czystych, upranych ubrań, ładnych, kolorowych wnetrz, uśmiechniętych kobiet
itd. NIe obejmujemy tego pełną uwagą, ale w pamięci pozostaje.
Może ktos, kto jest blisko psychologii reklamy napisze cuś wiecej
pzdr
Greg
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2000-06-26 20:03:51
Temat: Odp: Reklamy> Co do skutecznosci reklam proszków - kiedys w Stanach przeprowadzono
ciekawy
> eksperyment. Badano dwa czynniki: stosunek emocjalny do reklamy proszku
oraz
> ilość sprzedanego proszku. ZTCW była to klasyczna reklama proszkowa.
> Nastawienie oglądających było z początku dość przychylne, wraz z
częstością
> emisji reklam stosunek zaczął sie pogarszać, wreszcie po kilku miesiącach
> przekształcił się w nienawiśc do reklamy, którą bezustannie trzeba było
> oglądać. A sprzedaż proszku rosła i rosła...... ;)))
> Pewnie działa efekt czystej ekspozycji.
> Poza tym - reklamy te korzystaja z tzw. peryferycznego toru perswazji -
tzn
> w najmniejszym stopniu odwołują się do racjonalnej, rozbudowanej
> argumentacji. Liczy sie to coś, co wpada nam do oka i ucha kiedy w
przerwie
> filmu jemy kanapkę, przeciągamy się i - oczywiście nie myślimy - widok
> czystych, upranych ubrań, ładnych, kolorowych wnetrz, uśmiechniętych
kobiet
> itd. NIe obejmujemy tego pełną uwagą, ale w pamięci pozostaje.
> Może ktos, kto jest blisko psychologii reklamy napisze cuś wiecej
>
a łyżka na to: niemożliwe :)))))
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2000-06-26 22:27:28
Temat: Re: Odp: ReklamyOn 26 Jun 00, at 20:03, -=SpookY=- wrote:
> > Może ktos, kto jest blisko psychologii reklamy napisze cuś wiecej
> >
> a łyżka na to: niemożliwe :)))))
Btw: w Matrixie bylo fajne haslo reklamowe (uzywane tez w wielu, no,
jak to sie nazywa.. 'zajawkach' : Unfortunately noone can be told, what
The Matrix is... you have to see it for yourself.)
Pozdrawiam. Leh .
--
{ http://www.jones.prv.pl }{ http://www.ubezpieczenia.prv.pl }
Just for today, do not anger. Do not worry and be filled
with gratitude. Devote yourself to your work. Be kind to people.
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2000-06-27 20:27:15
Temat: Odp: Odp: Reklamy> > > Może ktos, kto jest blisko psychologii reklamy napisze cuś wiecej
> > >
> > a łyżka na to: niemożliwe :)))))
>
> Btw: w Matrixie bylo fajne haslo reklamowe (uzywane tez w wielu, no,
> jak to sie nazywa.. 'zajawkach' : Unfortunately noone can be told, what
> The Matrix is... you have to see it for yourself.)
>
przecież: there is no spoon :))
>
>
> Pozdrawiam. Leh .
>
ja również spook
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |