Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!n
ews.task.gda.pl!news.memax.krakow.pl!mercury.newsgate.pl!newsgate.pl
From: n...@g...pl (NoFacjta)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Reklamy
Date: 21 Jun 2000 09:52:43 +0200
Organization: email<>news gateway
Lines: 42
Sender: r...@m...newsgate.pl
Message-ID: <3...@g...pl>
References: <dHR35.36424$DC.808933@news.tpnet.pl>
<Kk_35.37519$DC.832943@news.tpnet.pl>
Reply-To: n...@g...pl
NNTP-Posting-Host: mercury.newsgate.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: n...@n...pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:50067
Ukryj nagłówki
Dlatego jest skuteczna bo jest prosta i ma trafić do prostych ludzi. Tak samo
jak proste jest użycie proszku i pralki. W jaki inny sposób można zareklamwac
proszek do pranie????
Trzeba powidzić poprostu: TEN PROSZEK JEST LEPSZY NIŻ INNE. I to starczy.
Jeżli na półce stojš dwa proszki i nie wiesz który kupić i ktos podejdzie i
pewie ten jest dobry a ten zły to który weźmiesz? Nie znasz swego doradcy nie
masz powdów aby mu ufać ale jestm pewnien, że kupisz ten o którym mówi, że jest
lepszy.
Pozdrawiam
NF
~anon napisał(a):
> abdull <a...@s...pl> w artykule news:dHR35.36424$DC.808933@news.tpnet.pl
> pisze...
> > jak kazdy) i poczwili jakby nie swiadomie zaczelem ogladac te reklamy
> ktore
> > mi sie podobly zaczelem szukac na innych stacjach jakiej fajnej
> > reklamy.Ogladalo mi sie je lepiej niz wszystko inne co w tym momencie
> > lecialo w TV .
> > Czy zdarza wam się cos podobnego
> > Pozdrawiam Abdull
>
> nie szukam specjalnie dobrych reklam, ale niektore mi sie podobaja
> i milo mi sie je oglada - jesli sa zabawne, maja ciekawy pomysl i nie widze
> ich
> po raz setny (niektorzy reklamodawcy wierza chyba w maksyme
> 'ilosc przechodzi w jakosc') to dlaczego nie...
> niestety wiekszosc reklam jest beznadziejna, ale cale szczescie widoczna
> jest stopniowa poprawa
> bs
>
> PS
> czy ktos moglby wyjasnic dlaczego BEZNADZIEJNE reklamy
> typu 'zwykly proszek' i 'proszek marki zzz-tu-nazwa-proszku'
> sa skuteczne? bo musza byc skuteczne skoro ciagle bardzo
> wiele reklam opiera sie na tym schemacie...
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/
|