Dziwny smak frytek z piekarnika

1. Data: 2008-12-15 00:18:19

Temat: Dziwny smak frytek z piekarnika
Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem czy odpowiednia grupa, ale mam nadzieje że tak.
Jako że jestem 'kanapkowym leniem' czesto pakuje frytki do piekarnika i
tak wygląda mój obiad, jednak czesto zdarza sie ze frytki po usmazeniu
maja dziwny posmak, szczegolnie 'CHRUPIĄCE ZIEMNIACZKI' ( czyli ćwiartki
ziemniaków ze skórką :) )
smakują dziwnie, nie wiem jak to opisać ale smak jest poprostu sztuczny
troche zatęchły - no w kazdym razie smakują obrzydliwie i pomaga tylko
spora ilość keczupu - watpie by była to wina piekarnika, poniewaz jestem
po przeprowadzce i mam nową podobną kuchenke (też amica) w poprzedniej
bylo to samo

_ _ ___ ___ ___ ___
email: mail[at]vcore.pl | | | _| . | _| -_| msn: msn[at]vcore.pl
web: http://vcore.pl \_/|___|___|_| |___| gg: 441776

2. Data: 2008-12-15 00:30:33

Temat: Re: Dziwny smak frytek z piekarnika
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" napisał:

> smakują dziwnie, nie wiem jak to opisać ale smak jest poprostu
> sztuczny troche zatęchły - no w kazdym razie smakują obrzydliwie

Ja bym stawiała na "utwardzony tłuszcz roślinny" w składzie i
zamieniła eksperymentalnie "Chrupiące ..." na "Pati parts" albo inny
produkt tej samej firmy, który jest z olejem. Kulki ziemniaczane i
frytki przetestowane - są OK.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2008-12-15 00:42:24

Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> [...]
> zamieniła eksperymentalnie "Chrupiące ..." na "Pati parts" albo inny
> produkt tej samej firmy, który jest z olejem. Kulki ziemniaczane i

No wlasnie z tego co widze 'Pati Parts' tez czesto kupuje, po nazwie nie
kojarzyłem ale teraz widze na stronie aviko. i One mają to samo - z tym
że troche źle sforumowałem post i temat, ponieważ problem występuje
tylko przy tych ćwiartkach ze skórkami, zwykle frytki zawsze wychodza
dobrze, no chyba że przypale :)

--
_ _ ___ ___ ___ ___

4. Data: 2008-12-15 08:28:23

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*TNIJ*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spora ilość keczupu - watpie by była to wina piekarnika, poniewaz jestem
> po przeprowadzce i mam nową podobną kuchenke (też amica) w poprzedniej

Wymyj ten skurwialy piekarnik.
I swojego rowa przy okazji - tym samym srodkiem.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

5. Data: 2008-12-15 09:13:50

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Frytki w piekarniku?

Barbarzyńcy!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

6. Data: 2008-12-15 09:42:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

Nie ma jak własnoręcznie zrobione i usmażone w głębokim oleju, duże
ziemniaki tnę na frytki na ręcznej szatkownicy Boernera na tej szerszej
wkładce - po usmażeniu mają odpowiedni wymiar i są długie. Na odmianę małe
ziemniaki wpuszczam do Fenomena Zelmera na tarczę do frytek - błyskawicznie
mam gotowe, nawet nie zdążą do smażenia ściemnieć.
Dobry ten robot...

Parę razy kupowalem mrożone frytki, ale nie umywają się...

7. Data: 2008-12-15 10:05:28

Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że troche źle sforumowałem post i temat, ponieważ problem występuje
> tylko przy tych ćwiartkach ze skórkami, zwykle frytki zawsze wychodza
> dobrze, no chyba że przypale :)

No to moze problem w skorce?

8. Data: 2008-12-15 14:50:10

Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Frytki w piekarniku?
>
> Barbarzyńcy!

Dieta, Dieta! :P osobiscie lubie suche frytki takie chrupiące dlatego
zrezygnowałem z głebokiego oleju :)

--
_ _ ___ ___ ___ ___

9. Data: 2008-12-15 19:40:31

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <H...@S...ORG> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> Użytkownik ""! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !"" <z...@S...pl> napisał w wiadomości

> Tak jak i pansravista.
> Tyle, ze pansracz juz niedlugo.

za 2-2.5 roku

--
Moderację Usenetu prowadzi:
N A D M O C O S I L N Y VV Y K U R W I S T A N A P E D E C J I
alt.pl.dupa/alt.pl.zbluzgaj

WEJDŹ <> PRZECZYTAJ <> VVYPIERDALAJ
BOELS E. BUBB
! ÓÓÓ !