Dziwny stolec ;/

1. Data: 2005-10-15 10:00:32

Temat: Dziwny stolec ;/
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od 2-3 dni stolec wyglada na zaczerwieniony, takze woda wokol
niego jest lekko zaczerwieniona. Dodam, ze nic mnie nie boli, nie mam
uczucia niepelnego wyproznienia, a ostatnio duzo pilem czerwonych
napojow i jadlem buraki(? :|). Dodatkowo stolec wyglada jakby zawieral w
sobie niestrawione starte buraki :|

Czy to tylko przez to, ze ostatnio duzo sie stresowalem i mniej jadlem
przez co jeszcze nie wszystko sie strawilo, czy natychmiast nalezy udac
sie do lekarza? Aha, co prawda duzo siedze, ale tez uprawiam sport jak
bieganie, gra w pilke - kilka razy w tygodniu po kilka godzin. Mam 183cm
wzrostu, waze 79kg i mam 18 lat.

--
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-10-15 12:28:59

Temat: Re: Dziwny stolec ;/
Od: "korn" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uczucia niepelnego wyproznienia, a ostatnio duzo pilem czerwonych
> napojow i jadlem buraki(? :|). Dodatkowo stolec wyglada jakby zawieral w

po buraczkach kupka zawsze jest czerwona :)

3. Data: 2005-10-15 14:39:30

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po buraczkach kupka zawsze jest czerwona :)

Na pewno, 3 dni? A czy przypadkiem moga to byc hemorojdy? :(

--
Pozdrawiam.

4. Data: 2005-10-15 16:32:48

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y:
> ostatnio duzo pilem czerwonych napojow i jadlem buraki(? :|).

Normalka, ja jak zjem bułkę oblepioną takimi fajnymi, małymi ziarenkami
(sezam?), to potem znajduję w kale całe takie ziarenka, albo kawałki
skórki z papryki, jak zjem paprykę. A buraki to dawno już przestałem
jeść - nie muszę chyba pisać, dlaczego? :)

Hemoroidy to to na pewno nie są, bardzo ewentualnie może być co innego,
ale jeśli nic cię nie boli (i to porządnie), to byłoby to naprawdę
dziwne. W sumie przebadanie kału w laboratorium nie zaszkodzi, tylko czy
jest sens...? Nie jedz więcej buraków, i jak sprawa nie powróci do
normy, to wtedy będziemy się martwić.

MacAaron

5. Data: 2005-10-15 17:02:43

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziwne. W sumie przebadanie kału w laboratorium nie zaszkodzi, tylko czy
> jest sens...? Nie jedz więcej buraków, i jak sprawa nie powróci do

Aha, to wielkie dzieki Wam - juz myslalem, ze bada mnie kroic :P

--
Pozdrawiam.

6. Data: 2005-10-15 17:45:15

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
<cut>

> Aha, to wielkie dzieki Wam - juz myslalem, ze bada mnie kroic :P

nie dziekuj, ba zawsze mozesz trafic na buraka ukrytego pod postacia
stokrotki :P

--
pozdro
ape

7. Data: 2005-10-15 21:18:14

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MacAaron napisał(a):
> Normalka, ja jak zjem bułkę oblepioną takimi fajnymi, małymi ziarenkami
> (sezam?), to potem znajduję w kale całe takie ziarenka, [...]

Przepraszam, jeśli moje pytanie wyda się zbyt śmiałe - w sumie kieruje
je nie tylko do Ciebie, ale do reszty z tego wątku też - czemu po
defekacji oglądacie swój stolec? Ja tak nie robię i chce się upewnić czy
przypadkiem nie jestem jakiś inny, mam może jakieś odchyły od normy,
albo może psychiczny jestem?

--
best regards,
scream (at)w.pl

8. Data: 2005-10-16 03:34:14

Od: "Arek" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oglądacie swój stolec? Ja tak nie robię i chce się upewnić czy przypadkiem
> nie jestem jakiś inny, mam może jakieś odchyły od normy, albo może

A slyszalem jak lekarze narzekaja ze ciezko kupic obecnie muszle klozetowa z
puleczka aby mozna bylo widziec jaki wydalamy stolec....

9. Data: 2005-10-16 14:41:51

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

> A slyszalem jak lekarze narzekaja ze ciezko kupic obecnie muszle klozetowa
> z puleczka aby mozna bylo widziec jaki wydalamy stolec....

Rzeczywiscie muszlę klozetową z p ó ł e cz k ą jest coraz trudniej kupić.
A podgląd własnego stolca jest ważny z różnych powodów, a zwłaszcza w celu
skontrolowania czy w stollcu widoczne są ślady krwi. Mój znajomy w wieku 45
lat zapłacił to życiem, ponieważ dopiero bedąc w szpitalu zauważył zmiany w
stolcu które zwiastowały raka jelita grubego.Niestety było już o 6 miesięcy
za póżno. W nowo wybudowanym domu miał wyłącznie zamontowane muszle
bez półki bo takie zalecili mu handlowcy jako nowoczesne w naszej
Unii...... .

10. Data: 2005-10-16 18:09:17

Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

gimsat napisał(a):

> [...]
> było już o 6 miesięcy za póżno. W nowo wybudowanym domu miał
> wyłącznie zamontowane muszle bez półki bo takie zalecili mu handlowcy

Hmm, a mozesz napisac, jakie to sa zmiany w stolcu o ktorych mowisz?
Tak dla ewentualnego skontrolowania ;)

Pozdrawiam

Piotr "SlaVa" S.

Zielarz