Dzwonienie w uszach.

11. Data: 2003-04-17 09:18:15

Temat: Re: Dzwonienie w uszach.
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy "gwizdanie u głowie" tylko uaktywniało sie po wstaniu czy
> gwizdało, szumiało (jak zwał tak zwał) również w nocy - uniemożliwiając
> wypoczynek?
Non-stop, takze w nocy.

> wysiłek fizyczny lub jego brak nie powoduja zadnych zmian ani nasilen czy
> osłabien gwizdania.
Na poczatku tez tak mialem. Potem, gdy gwizdanie troche oslablo, zauwazylem, ze
reaguje na wysilek lub halas.

> Poza tym nie sądze aby mozna było sie do tego przyzwyczaić
To mozg sie z czasem przyzwyczaja. Na tym polega terapia szumami (szumy "leczy
sie" szumami). Gdy w cichym pomieszczeniu wlaczony zostanie np. wentylator to
slychac go wyraznie, ale po pewnym czasie zapominamy o tym i nie zwracamy
uwagi. Tak moze byc tez z szumami usznymi, ale to wymaga wiecej niz 1 miesiac
czasu. Trzeba unikac stresow i dobrze sie wysypiac.

> ba... normalne funkcjonowanie to nie sadze aby pogodzenie sie z ta
> przypadłościa było najlepszym rozwiązaniem.
Trzeba sobie uswiadomic, ze nie ma innego wyjscia. Nie tyle pogodzenie sie z
tym, ale ignorowanie, uswiadomienie sobie, ze to niczemu nie zagraza.
A poza tym, wizyta u otolaryngologa. Mnie pierwszy z brzegu laryngolog
powiedzial, ze nie ma szans na poprawe i ze bedzie coraz gorzej. A inny, z
kliniki, pomogl (co nie znaczy, ze nastapi nawrot).

12. Data: 2003-04-17 11:17:31

Od: "asia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki śliczne za pomoc
poczytałyśmy trochę na necie, rzeczywiście wygląda to całkiem.. jeśli mozna
tak to określić - NORMALNIE - i rzeczywiście można sie uodpornić na to
świstanie, jeszcze raz dziekuję za pomoc.
Ania

proszę o radę
Poszukuję dobrego chiropraktyka
Zel natywny poliakrylamidowy