EGIPT sharm el sheikh

następny post »
From: "=-Magi-=" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: EGIPT sharm el sheikh
Date: Fri, 10 Nov 2006 15:38:56 +0100

Witam serdecznie.
Na przelomie listopada i grudnia wybieram sie do Egiptu. Hotel w egipskim
standardzie 5. gwiazdkowy, plaza, zabytki itp; wszystko pieknie tylko nie
bardzo wiem jakie ubrania zabrac ze soba. Przejzalam archiwum grupy i google
i mniej wiecej wiem co juz zabrac, ale tak nie do konca....
I tak na przyklad czy wystarczy zabrac cieplejszy polar i kurtke dzinsowa
czy jeszcze trzeba wziasc kurtke ortalionowa z kapturem?
Jaki krem do opalania (jak bardzo wysoki faktor)?
Jakie buty; czy klapki i tenisowki wystarcza?
Czy moze ktos z grupy byl w takim okresie w Egipcie i wie jakie ubrania beda
najbardziej odpowiednie i jakie faktycznie zabrac. Nie chce zabrac ich za
duzo, ale tez nie za malo, no i boje sie zmarznac.
Za wszystkie rady bardzo dziekuje.
Pozdrawiam.
Magda.