EKG - pytanie

1. Data: 2007-05-30 18:45:18

Temat: EKG - pytanie
Od: "Marcin" <m...@n...emi-com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.
Od kilku dni jestem w posiadaniu kardiomonitora EKG.
W związku z chorobą serca zmuszony jestem niestety do kontroli EKG.
W dniu dzisiejszym poczułem jakby ból przeszywający mnie od mostka do prawej
łopatki.
Gdy się podłączyłem do EKG wyszło, że w I odpr. załamek T jest ujemny
natomiast samo QRS jest dosyć
wąskie. (II i III dodatnie T)
Wczoraj T było dodatnie a QRS szersze.

Co to może oznaczać ??

2. Data: 2007-05-30 21:07:42

Temat: Re: EKG - pytanie
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@n...emi-com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawej łopatki.
> Gdy się podłączyłem do EKG wyszło, że w I odpr. załamek T jest ujemny

Ocena prawidłowo wykonanego EKG sprawia czasem kłopot kardiologom z
wieloletnim doświadczeniem. Ty nie bardzo wiesz o czym piszesz i oczekujesz
,że ktoś zinterpretuje Twoje wyobrażenia .
Kardiomonitor nie nadaje się do dokładnej oceny zapisu EKG. Można z grubsza
ocenić częstość , miarowość ,czasem rodzaj rytmu. Przy jakichkolwiek
podejrzeniach choroby serca powinno się ją diagnozować i leczyć wg zaleceń
lekarza .

Pozdrawiam
regen

Poczęcie dziecka - dieta męszczyzny
Ceny szkieł kontaktowych
czyrak
Rozdwajające się panokcie i odparzająca się skóra.
Uczulenie - co robic ?