ELANCYL ampułki przeciw cellulitis CHRONO-ACTIF-pytanie

1. Data: 2003-07-24 16:39:38

Temat: ELANCYL ampułki przeciw cellulitis CHRONO-ACTIF-pytanie
Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

W zeszlym tygodniu dopiero zauwazylam ten produkt w aptece... chcialam sie
zapytac czy warto go kupic, bo cena jest dosc wysoka, ale najwazniejsze sa
rezultaty... Prosze o opinie.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Alex

1. Data: 2003-07-24 17:52:41

Od: "Magda" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapytac czy warto go kupic, bo cena jest dosc wysoka, ale najwazniejsze sa

dla mnie super, ale moj cellulit byl/jest raczej malo zaawansowany. jestem
srednio aktywna fizycznie (caly dzien siedze przy kompie, pare razy w
tygodniu chodze na basen, czasem na tenisa). rezultaty widzialam juz po
kilku dniach - zmiejszyly sie grudki, nogi staly sie jakby zgrabniejsze.
ja bardzo polecam, cellu nie wrocil jak narazie (3 miesiace temu zrobilam
2tygodniowa kuracje), ale wiem ze niektore dziewczyny nie sa tak zadowolone
jak ja.

magda

1. Data: 2003-07-25 06:21:58

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja używam tego od 3 dni i jestem w szoku, jak narazie to działa to cuda. 28
ampułek kosztuje 113zł, i myślę że są warte tego. Skóra jest napięta, jędrna,
wygładzona, po tygodniu zobaczę ile mi ubyło cm, jestem na diecie, nie jem
słodyczy, więc nie same ampułki, trzeba przy okazji sobie zafundować kuracje
oczyszczająco - dchudzającą. Same kremy, ampułki na nic się nie zdadzą.
bea

1. Data: 2003-07-25 07:35:28

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnie super po 2 tygodniowej kuracji były efekty w postaci zmiejszonych
grudek i ładnie napiętej skóry

ASia

1. Data: 2003-07-25 10:19:33

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Osobiscie nie używałam kosmetyku ELANCYL ale miałam inne kosmetyki tej firmy
i sa naprawdę dobre. Szczerze to nie licz że sam krem zlikwiduje cellulit
(chyba że jest bardzo malutki) oprocz tego musisz sie gimnastykować
(zwłaszcza te partie ciała dotkniete cellulitisem) zrezygnować ze słodyczy i
jedzenia typu fast-food i pić około 2l wody ,najlepiej niegazowanej,
dziennie. Ja tak zrobiłam i naprawde poskutkowało jednoczesnie używałam
balsamu VICHY DE-STOCK. Było ta meczące ale naprawdę się opłaciło.
pozdrawiam

1. Data: 2003-07-25 10:38:16

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a_gg_a wrote:
> [...]
> dziennie. Ja tak zrobiłam i naprawde poskutkowało jednoczesnie używałam
> balsamu VICHY DE-STOCK. Było ta meczące ale naprawdę się opłaciło.

Czy moglabys odpowiadac _pod_ postem? :-)

FAQ naszej grupy:
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~zbyszku/faq.html

Witam i pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-25 12:44:44

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Isia a w czym ci to przeszkadza, na innych grupach jakoś kazdy odpowiada tam
gdzie, chce, i nie cytuje długich wypowiedzi innych osób. Czytam tematy, posty
i odpowiedzi do nich, jak cię interesuje dany temat to i tak czytasz wiadmości
przez ciebie nie przeczytane, napewno się nie pogubisz. miej na uwadze też to
iż nie każdy jeszcze orientuje się jak tu pisac i opowiadac, więc daj im luz:)

1. Data: 2003-07-25 12:53:23

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Isia a w czym ci to przeszkadza,

Mam wrażenie że nie tylko ISIA to zauważyła

miej na uwadze też to iż nie każdy jeszcze orientuje się jak tu pisac i
opowiadac, więc daj im luz:)

I dlatego właśnie ISIA zwróciła Ci uwagę, na co ja też mam niejednokrotnie
ochotę, bo na tej grupie odpowiada się pod postem. Jeśli uszanujesz to, to
wiele z nas będzie Ci wdzięczna.

Ela

1. Data: 2003-07-25 12:53:36

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> iż nie każdy jeszcze orientuje się jak tu pisac i opowiadac, więc daj im luz:)

/mode 'dobre rady cioci ISI' on/
Przeczytaj FAQ grupy p.r.u.
Jesli nie rozumiesz co tam jest napisane, przeczytaj jeszcze raz ;-)
/mode 'dobre rady cioci ISI' off/

Luz daje, nie krzycze przeciez :-)
EOT

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-26 08:42:49

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Isia

Dopiro mija tydzien odkad mam internet i nie bardzo sie orientuje co to
znaczy odpowiadac po postem:( Mogłabys mi powiedzieć jak to sie robi?
Dzikę i pozdrawiam
Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
b...@p...onet.pl wrote:
> [...]

/mode 'dobre rady cioci ISI' on/
Przeczytaj FAQ grupy p.r.u.
Jesli nie rozumiesz co tam jest napisane, przeczytaj jeszcze raz ;-)

Avon - szminka i konturówka perfect wear
Poznan - gdzie bibulki matujace Dermiki?
Chwale, niestety w Polsce nieosiągalne:(
paznokcie
przywitanie