Poznan - gdzie bibulki matujace Dermiki?

1. Data: 2003-07-24 16:21:56

Temat: Poznan - gdzie bibulki matujace Dermiki?
Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Lia pewnie bedzie wiedzieć, gdzie dostane,

jezeli ktoras z Was tez widziala, prosze o info gdzie,

dzieki i pozdrawiam,
Slawka

1. Data: 2003-07-24 20:16:56

Temat: Re: Poznan - gdzie bibulki matujace Dermiki?
Od: "vanilia" <v...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Bibułki są w Pasażu MM w sklepiku obok bistro, widziałam też w Kupcu
Poznańskim na II piętrze.

Pozdrawiam
Vanilia

1. Data: 2003-07-24 21:34:03

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Bibułki są w Pasażu MM w sklepiku obok bistro, widziałam też w Kupcu
> Poznańskim na II piętrze.
>
> Pozdrawiam
> Vanilia

dzieki bardzo,
jutro zakupię, jak będą,

pozdrawiam,
Sławka

Chwale, niestety w Polsce nieosiągalne:(
paznokcie
przywitanie
Pityval la Roche Posay
krem na szyję