Pityval la Roche Posay

1. Data: 2003-07-24 13:01:07

Temat: Pityval la Roche Posay
Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was uzywala tego preparatu? Po jakim czasie widoczne sa efekty
kuracjii? Co sadzicie o tym kosmetyku? Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-24 20:41:59

Temat: Re: Pityval la Roche Posay
Od: "MK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoras z Was uzywala tego preparatu? Po jakim czasie widoczne sa
efekty
> kuracjii? Co sadzicie o tym kosmetyku? Pozdrawiam.

ja używam od roku i jestem zadowolona, ale myślę że skuteczność zależy od
dobrania leku do skóry, nie dla wszystkich pityval będzie dobry. Ja IMO mam
skórę suchą (tak na całym ciele) , a wg dermatolog (która mi go poleciła)
mieszaną ze skłonnością do przetłuszczania i łuszczenia (to rzeczywiście,
zanim zaczęłam stosować miałam mnóstwo takich łuseczek które namiętnie
zdrapywałam). Jeśli masz taką skórę to polecam, ale najlepiej do dobrego
dermatologa.
pozdr
magda

1. Data: 2003-07-24 21:06:48

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to krem do pielęgnacji cery ze skłonnością do łojotokowego zapalenia
skóry... jeśli masz taką cerę, to powinnaś być zadowolona

1. Data: 2003-07-25 17:26:53

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kwizak wrote:

> Czy ktoras z Was uzywala tego preparatu? Po jakim czasie widoczne sa efekty
> kuracjii? Co sadzicie o tym kosmetyku? Pozdrawiam.

Nie stosuje go ciagle, tylko okazjonalnie, ale jest niezly, ladnie
lagodzi i wygladza lekko przesuszona skore. Nie jest zbyt mocny - jesli
masz ostre zapalenie lojotokowe, to lepiej nalozyc cos silniejszego.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

krem na szyję