ET

1. Data: 2003-03-17 18:46:50

Temat: Re: ET
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adam.n" <a...@x...wp.pl> wrote in news:b554vu$h4u$1@atlantis.news.tpi.pl:

> ,świat nie potrzebuje już więcej ofiar za obojętnie jaką
> religię,

Powiedz do Saddamowi.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Jedynym sposobem pozbycia sie pokusy jest uleganie jej...

1. Data: 2003-03-17 18:54:36

Temat: ET
Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie do cholery czy jeszcz nie rozumiecie ze wszystko co do tej pory
napisałem to prawda,świat nie potrzebuje już więcej ofiar za obojętnie jaką
religię,i tak było ich pod dostatkiem.Nie zabiegałem o spotkanie z ET.
Adam

1. Data: 2003-03-17 19:00:53

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

na liściu news:b554vu$h4u$1@atlantis.news.tpi.pl siedział robaczek o
imieniu adam.n i podnosząc łepek, mówił:

> Ludzie do cholery

adamku do cholery, doczekałes się

--
masia i tosia w jednym spały domku
masia w szlafroszku a tosia w podomku

1. Data: 2003-03-17 19:20:05

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam.n wrote:
> Ludzie do cholery czy jeszcz nie rozumiecie ze wszystko co do tej pory
> napisałem to prawda

Adamku.. ciśśś (tak prywatnie... - Saddam nie czyta tej Grupy ciśśśś - no i
nie mów nikomu, że Tobie 'podkablowałem, ło ki???)
;))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-17 23:23:04

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyczka:
> Adamku.. ciśśś (tak prywatnie... - Saddam nie czyta tej Grupy ciśśśś - no
> nie mów nikomu, że Tobie 'podkablowałem, ło ki???)
> ;))

łoł!
Saddam nie musi czytać grup internetowych.
Ma wiarę.

Nikt tez nie twierdzi, że złą.
Ludzie twierdzą, że błędną.

Jaka jest, manipulacja Twoja, w tej sprawie?

Jeśliś coś wytworzył, ponad Gierkowskie "pomożryjcie się!"

Słowo jest jedno.
A słów w duckę.

Żreć można wszystko,
ale z każdym pożartym kręgosłupem,
nabierasz cech jego.
To proste!
Każdy duch, w trwaniu,
chce posiąść Ciebie.

Banał.

Jest jakiś duch w Tobie?
?
Co się z nim dzieje?
?

ett
smutny :-(

1. Data: 2003-03-17 23:30:19

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam.n" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> Pierwszą z nowoczesnych religji była religia żydowska ,wiem że ci ludzie
> najbardziej wycierpieli,biblia jest ksiegą pełną sprzeczności,,wystarczy
> przeczytać księgę Estery(przy okazji pozdrawiam ze świętem
> Purim)chrześcianie i islam wywodzą się z niej dalej,ale może naprawdę
> przestańmy się już na sobie mścić.

Błąd - manipulacyjny.
Popatrz:
> Pierwszą z nowoczesnych religji była religia żydowska
ok. ale słowa...
> Pierwszą ...
decydują!
> z nowoczesnych religji
Nie jedynie poprawnych! A według mnie, niepoprawnych.

W ten sposób zmanipulowałeś odbiorcę swją poślednią wiedzą. :-)))

manipulancia

ett :-))
Ale rupta głupotę jak chceta

1. Data: 2003-03-18 17:37:55

Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jedynie poprawnych! A według mnie, niepoprawnych.
>
> W ten sposób zmanipulowałeś odbiorcę swją poślednią wiedzą. :-)))

Zastanawiam się czy ktoś po przeczytaniu mojego postu przeczytał księgę
Estery,zapewniam że może nakłonić do refleksji na temat
przeznaczenia,prawa,wojny,moralności,zemsty (akurat pasuje do obecnej
sytuacji międzynarodowej) itp.
Co do możliwych wątpliwości ze strony pewnych osób zapewniam że jestem
ochrzczony przez osobę na której ktoś położył swoje ręce(jak to się działo w
łańcuchu od około 2000 lat).
Adam

1. Data: 2003-03-20 14:26:34

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co do możliwych wątpliwości ze strony pewnych osób zapewniam że jestem
> ochrzczony przez osobę na której ktoś położył swoje ręce(jak to się działo

Coś mi się nie wydaje Adasiu, albo jesteś zbyt młodym jeszcze.
Ale masz rację co do czytelnictwa :-))
A odemnie dodam, że wielki to błąd bezmyślnie łączyć oba testamenty,
tą bezmyślność widać u większości chrześcijan.
Jednak by odnieść się do Twych w tym względzie wypowiedzi,
musisz mnie skierować do odpowiedniego postu.

pozdry

ett

1. Data: 2003-03-20 20:43:10

Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak by odnieść się do Twych w tym względzie wypowiedzi,
> musisz mnie skierować do odpowiedniego postu.

Adam wrote

Czy wiesz że Saddam Husajn zawdzięcza życie Żydówce(słyszałem to niedawno we
wiadomościach)

Adam

Poszukuję pomocy, poradzcie co mam robic !!!
motywacja
sonda: ciasteczka sci :]
Milosc od pierwszego spojrzenia...
Przesilenie wiosenne - jak sobie z nim poradzić?