Ecstasy a amfetamina

1. Data: 2004-03-12 16:10:31

Temat: Ecstasy a amfetamina
Od: "horrep" <diabolator(NO SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów ! Chciał bym zapytać który z tych "środków"
jest bardziej niebezpieczny. Chodzi mi o takie odziaływanie jak wzrost
ciśnienia tętniczego krwi i przyspieszenie akcji serca. Z góry dziękuję za
pomoc i pozdrawiam.

2. Data: 2004-03-13 23:30:27

Temat: Re: Ecstasy a amfetamina
Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "horrep" <diabolator(NO SPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest bardziej niebezpieczny. Chodzi mi o takie odziaływanie jak wzrost
> ciśnienia tętniczego krwi i przyspieszenie akcji serca. Z góry dziękuję za

Pytanie jest "ponizej pasa" - ale odpowiadam - amfetamina bardziej działa
obwodowo (czyli zwiększa ciśnienie tętn. i przysp. rytm serca) niż
metylenodioksymetamfetamina (MDMA - "extase"), której efekty są przesunięte
na ośrodkowy układ nerwowy.

Mag. Ph. KF

3. Data: 2004-03-15 14:34:48

Od: "horrep" <diabolator(NO SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora