Efektima,AA i Dax po 30-tce

1. Data: 2003-09-05 14:17:33

Temat: Efektima,AA i Dax po 30-tce
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz nieuchronnie zbliza sie ten piekny dzien, kiedy zobacze na wydruku
z bankomatu oczekiwana ilosc ukochanych pieniazkow (hura, hura, hura!),
planuje zrobic zakupy kremowe. Zamierzam sprawic sobie kremowa torpede z
dwoch powodow. Po pierwsze okazuje sie, ze moja skora jest sporo starsza ode
mnie, a po drugie gwaltownie domaga sie jakiegos nawilzenia, odzywienia,
wzmocnienia. No, zaglodzilam ja po prostu. [Tak na marginesie to za sprawa
maseczki do cery tlustej i mieszanej Eris, ktora co prawda wspaniale
oczyszcza, niezle zweza pory i swietnie rozjasnia twarz, ale oprocz tego
przecudnie wysusza i za cholere nie mozna jej stosowac tak, jak przykazuje
producent, czyli kilka razy w tygodniu].
Mam do wyboru trzy serie:
- AA Oceanic, fioletowo-biala seria Reti+Vit
- Efektima, seria Hypo
- Miraculum, seria Odnowa biologiczna (tu konkretnie biokrem dotleniajacy,
bo mialam probke, ale jedna to malo)

Zamierzam kupic krem na noc. Ma nawilzac, odzywiac, a rano paszcza powinna
byc piekna i wspaniala :)
Czy ktos przetestowal na sobie ktoras z tych serii (no, nie cala
oczywiscie)? Wiem, ze Seva polecal, znaczy sie zona Sevy polecala, Efektime.
Wiem, ze Kvenmadur polecala krem pod oczy z Odnowy biologicznej.
A Oceanic Reti + Vit? Mial ktos? Warto czy omijac?
Jesli nikt nie stosowal, tragedia sie nie stanie, zawsze pozostaje Eris z
folacyna, juz wyprobowana.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-05 14:40:11

Temat: Re: Efektima,AA i Dax po 30-tce
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\ napisala:

>- Miraculum, seria Odnowa biologiczna (tu konkretnie biokrem dotleniajacy,
>bo mialam probke, ale jedna to malo)

Moja mama uzywala tego i byla zachwycona. A miala dokladnie ten problem co Ty
(slabo nawilzona, nieodzywiona cera). Polecam :)

Dunia
ktora tez sobie kupi cos z Miraculum przy najblizszym pobycie w PL
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-05 15:06:14

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) <m...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Wiem, ze Seva polecal, znaczy sie zona Sevy polecala, Efektime.

Ale to nie była seria Hypo, tylko Sekret Mlodości, czy jakoś tak.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-06 07:25:33

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:03090516401112@polnews.pl:

> Moja mama uzywala tego i byla zachwycona.

Moja też:)

--
mips

1. Data: 2003-09-08 07:10:52

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Moja też:)

Dobra, no to klamka zapadla :) Dzieki :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

Korektor antybakteryjny