EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci

1. Data: 2019-10-06 22:39:49

Temat: EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Obłęd, ale jakże znamienny! Zjadanie dzieci dla klimatu:

Według amerykańskiej aktywistki proekologicznej nadszedł czas, by zjadać dzieci w
celu walki z emisją CO2. Obłęd - to prawda, ale nawet obłęd mówi wiele o
społeczeństwie i pewnych ideologiach. Szaleństwo tej kobiety mówi wiele o tym, jak
wielki jest poziom mizantropii - nienawiści do ludzi - w środowiskach skrajnych
lewaków.

Spotkanie z Ocasio-Cortez ,,Musimy zacząć jeść dzieci! Nie mamy wystarczająco dużo
czasu! ... Musimy się pozbyć dzieci! ... Musimy jeść dzieci!
"pic.twitter.com/jXBNLqdFFF
https://mobile.twitter.com/lawrenc391/status/1179927
217540870149

-- AdamSiskin ????? (@lawrenc391) October 4, 2019
Apele o zjadanie dzieci padły na spotkaniu z polityk Aleksandrią Ocasio-Cortez z Izby
Reprezentantów USA. Głos zabrała aktywistka proekologiczna, która wyraziła swój
podziw dla polityk, a następnie wezwała do zabijania dzieci. Powołując się na
"szwedzkiego profesora" powiedziała, że "zostało nam tylko kilka miesięcy"; wobec
tego trzeba jeść "zmarłych ludzi", ale to wciąż za mało. Obłąkana stwierdziła, że
"trzeba jeść dzieci", by ograniczyć emisję CO2. Jak perorowała, "dzieci są problemem"
i trzeba je zjadać.

Ten rodzaj szaleństwa nie może dziwić. W społeczeństwach zachodnich nie ma żadnego
szacunku dla dzieci. Zgoda na mordowanie nienarodzonych w łonach matek spaczyła
ludzkie umysły. Jeżeli zabija się dziecko mające 9 miesięcy, to nic nie stoi na
przeszkodzie, by zabijać także noworodki. W szybkim tempie rośnie też ruch, którego
zwolennicy deklarują, że nie będą mieć dzieci ze względu na klimat: jedni mówią o
tym, że dzieci szkodzą klimatowi, inni, że nie chcą wydawać dzieci na taki smutny,
zniszczony ekologicznie świat.

Stąd apel obłąkanej Amerykanki jest swoiście symptomatyczny i oddający ducha
szaleństwa ruchu proekologicznego. Zjadanie własnych dzieci dla walki z klimatem...
To dobra metafora obłędu, który opanował Zachód.

https://www.fronda.pl/a/obled-ale-jakze-znamienny-zj
adanie-dzieci-dla-klimatu,134155.html

2. Data: 2019-10-07 16:07:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/10/2019 o 21:39, m...@g...com pisze:

> [...]
tym, że dzieci szkodzą klimatowi, inni, że nie chcą wydawać dzieci na taki smutny,

o rany, co za bzdet, porownywac zachod do usa to swoista parodia

gazebo

3. Data: 2019-10-07 16:48:16

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.10.19 um 16:07 schrieb gazebo:

> o rany, co za bzdet, porownywac zachod do usa to swoista parodia
>
> gazebo

Byly minister Szyszko nie idzie tak daleko. Chce tylko zamykac przezytki
komunizmu w postaci zlobkow i przedszkoli. ;-)

--
saluto
silvio balconetti

'tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'

4. Data: 2019-10-07 23:37:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie POdoba sie to won do angolandu ;)

Szatan lubi ludzi smutnych
Jachirzasci nadPObudliwcy
Autystyczny 5-cio latek z USA oskarżony o molestowanie
Karty Prawdy: Rzecz o "ekologicznej tolerancji"
Karty Prawdy "ZSRR przystąpił do wojny w 39 r. - po stronie Niemiec"